網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月27日 星期六

周柏豪:粉絲福利!周柏豪Man爆半裸騷肌 __,周柏豪,

柏豪半裸騷肌,勁有睇頭~藝人周柏豪最近忙於舉行巡迴演唱會,先前佢表明喺演唱會騷肌係指定動作,為咗要保持最佳體形,所以一直做運動操肌,仲要努力戒口。呢日 ...


柏豪半裸騷肌,勁有睇頭~


藝人周柏豪最近忙於舉行巡迴演唱會,先前佢表明喺演唱會騷肌係指定動作,為咗要保持最佳體形,所以一直做運動操肌,仲要努力戒口。呢日佢喺社交網大派福利,上載咗多張半祼騷肌相,相中見柏豪戴上cap帽喺健身室舉啞鈴,練到一排排朱古力腹肌,簡直弗到爆!佢留言表示為咗演唱會,靠意志力作最後衝刺:「巡迴演唱會正式進入倒數階段 但仍不鬆懈 仍然要把最強的意志帶到舞台上 這一年 工作佔據了我所有的時間 但我相信 現在這階段是十分重要 也是真真正正的開始 繼續堅持 繼續沉靜 繼續努力」貼文一出,隨即吸引唔少粉絲留言,大讚柏豪身材超級好。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!