掃呢頁CODE去手機

2018年10月2日 星期二

【呢頭城嫂再有喜】熊黛林帶半歲孖女出動掃貨 __,城嫂,熊黛林,郭富城,方媛,Moka,

正當郭富城老婆Moka傳出再度有喜,屬舊愛嘅熊黛林又永遠撞正啲時間蒲頭。嫁作郭太,今年四月仲誕下一對孖女嘅幸福阿太熊黛林,今日就帶埋半歲孖女Kaylo ...




正當郭富城老婆Moka傳出再度有喜,屬舊愛嘅熊黛林又永遠撞正啲時間蒲頭。嫁作郭太,今年四月仲誕下一對孖女嘅幸福阿太熊黛林,今日就帶埋半歲孖女Kaylor同Lyvia出動去中環掃貨。

作為幸福少奶奶,一拖二就梗係唔使一力承擔湊。熊黛林帶埋兩個BB保姆,一人孭一個咁出動。已經半歲孖女瞓到冧豬豬,阿媽熊黛林就手挽一袋BB衫,再去另一間嬰兒用品店繼續入貨。唔識路嘅佢仲兜咗個圈,最後要在場記者帶路先識去。

不過產後半年嘅佢雖然上圍比以前豐滿咗,但身形真係fit番晒,加上皮膚白哲,名副其實索媽咪。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!