掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

陳慧琳:靈異!陳慧琳拍MV膊頭驚現《奪命狂呼》鬼樣 __,陳慧琳,

Kelly拍MV發生靈異事件!藝人拍MV經常有靈異事件發生,今次輪到天后陳慧琳(Kelly),她日前為新歌《也許我一直不懂愛情》拍攝MV發生一段小插曲 ...


Kelly拍MV發生靈異事件!


藝人拍MV經常有靈異事件發生,今次輪到天后陳慧琳(Kelly),她日前為新歌《也許我一直不懂愛情》拍攝MV發生一段小插曲,話說攝影師為Kelly拍了花絮照片,當眾人翻看照片時,竟發覺其中一張相中,她左面膊頭上驚現了一個「靈異樣」,有晒口眼和輪廓,勁似驚慄西片《奪命狂呼》內的經典鬼樣,過了農曆七月都咁邪,真係幾嚇人。

正當大家都在議論紛紛時,一向膽大的Kelly霸氣地說:「使乜驚呀!我覺得佢個樣幾可愛,我都未試過有一張咁特別的合照!」不過,細心睇張相,可能是她的衫皺起而已,唔使咁驚喎!

對於今次拍MV,她又說:「愛情係初開始時總係美好,但係往往喺生活細節上,就會慢慢磨蝕一段感情。有幾多人可以克服呢啲困難走到最尾,又有幾多人真正懂得愛情?就係導演想藉住MV表達嘅意思。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!