掃呢頁CODE去手機

2018年10月24日 星期三

莊思敏:畀人放飛機發爛渣 莊思敏:以後唔再搞P __,莊思敏,

莊思敏笑言鬥車勁唔等於玩電競勁!藝人莊思敏以大使身份到尖沙咀出席電競賽車挑戰賽記者會,她表示其酒吧會派人參加,問會否落場?她自嘲打機水準一般:「我會撞 ...


莊思敏笑言鬥車勁唔等於玩電競勁!


藝人莊思敏以大使身份到尖沙咀出席電競賽車挑戰賽記者會,她表示其酒吧會派人參加,問會否落場?她自嘲打機水準一般:「我會撞到飛起,始終打機係20歲啲男仔叻啲,我賽真車叻都冇幫助,玩電競車會好暈,試過玩兩、三個圈就暈,可能女仔打機係弱啲。(如果將來男友沉迷打機?)冇所謂,唔好工都唔返就OK。(掛住打機唔陪你呢?)我可以陪佢打機,唔識打就睇佢打。」

她還透露月底會好忙,31日又要返馬來西亞陪家人,相信沒有時間慶祝萬聖節:「今年唔會Cosplay喇!惟有睇吓舊相,可能人大咗,身邊啲朋友都唔玩Party,試過開P竟然半場畀人放飛機,因為佢哋唔想Cosplay,唔Cosplay就入場費畀貴啲,於是索性唔到,搞到我要包底,以後唔再搞P喇!」問返馬國會否被父母催婚?她笑說:「會催,但催都冇用。(工作唔好咁忙?)今年已經唔係咁努力喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!