掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

王梓軒:【知書識禮】王梓軒爆龔慈恩「勁Sell」乖女 __,王梓軒,龔慈恩,

阿女又靚又有才華,本身都已經係女神級!歌手王梓軒新歌《寄居太虛》MV,邀請龔慈恩愛女林愷鈴(Ashley)擔任女主角飾演聾人,他大讚對方專業,有藝術氣 ...


阿女又靚又有才華,本身都已經係女神級!


歌手王梓軒新歌《寄居太虛》MV,邀請龔慈恩愛女林愷鈴(Ashley)擔任女主角飾演聾人,他大讚對方專業,有藝術氣質:「其實Ashley真係好適合我心目中個女主角形象,我哋需要一個外表係弱質纖纖、但內心好強嘅女主角,之後我哋先知佢對中提琴係幾有信心,所以就搵佢飾演一個殘障嘅音樂家。」

他笑言早前與龔慈恩合作時,對方向自己「推銷」女兒優點:「唔好誤會呀,龔姐係話佢有個女對藝術好有興趣,希望未來有機會就音樂上夾一夾。Ashley真係好有家教,又知書識禮,我哋從雜誌睇到佢訪問,真係好叻女,所以咪搵佢做MV女角!」

林愷鈴為投入角色,專程向聾人學習手語:「原來真係好難,手語係要配合埋表情先有完整意思,我好開心透過今次MV對呢方面有所認識。媽咪都有同梓軒合作過,佢讚Jonathan好乖仔、好有才華,係一個藝人嘅榜樣,要我好好學習。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!