網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月30日 星期二

小背心做瑜伽sell樓 蔡思貝嚮往瑞士式生活 __,蔡思貝,

蔡思貝最近忙於為新劇《機場特警》拍攝,由於劇情講述思貝在學堂受訓,需要面對大量體能動作,幸好思貝係運動健將,平時會跑步、瑜珈、行山,所以拍攝動作場面都 ...




蔡思貝最近忙於為新劇《機場特警》拍攝,由於劇情講述思貝在學堂受訓,需要面對大量體能動作,幸好思貝係運動健將,平時會跑步、瑜珈、行山,所以拍攝動作場面都可以應付自如。

家住北角區思貝,獲邀出席了北角一個新盤《維峯 浚匯》宣傳活動,仲即席示範瑜珈。她說︰「我一放假都鍾意大自然,平時我都會行下山,但就揀近屋企嘅,因為夠方便、好似寶馬山、賽西湖等等,可以快去快回,行完山仲可以做其他嘢,好方便!」提到北角美食,思貝更是滔滔不絕︰「其實喺北角住嘅好處,就係有好多唔同嘅健康餐廳,特色coffee shop,素食餐廳咁,好多都有sell有機食品,對於好似我追求體態、綠色生活嘅人,就非常啱啦。」

這個會所以瑞士蘇黎世立體公園(MFO Park) 概念,而思貝更被室外活動Skylight Dome深深吸引住,它外形設計到成個水晶球大空館,而且有恆溫設計,晚上更會有不同燈光變化。思貝大感興趣表示會因為這個活動室而入住《維峯 浚匯》。她說︰「因為可以喺戶外嘅環境,又唔使被蚊咬,仍然可以同大自然好接近,融為一體好完美。可以叫成班朋友嚟傾下偈,得閒我又可以睇下書,真係好正呀!

鍾意就快D Share啦!