網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月26日 星期五

周家蔚:勁Sexy!周家蔚瞞住老公Deep V落肚臍 __,周家蔚,

家蔚話老公洪天明都唔知佢着成咁。藝人周家蔚身穿低胸裝到中環置地廣場出席品牌BalmainParis新店開幕活動,笑言老公洪天明也不知她如此性感:「我出 ...


家蔚話老公洪天明都唔知佢着成咁。


藝人周家蔚身穿低胸裝到中環置地廣場出席品牌Balmain Paris新店開幕活動,笑言老公洪天明也不知她如此性感:「我出門口嗰陣披咗披肩,不過之前去康城我都着過低胸裝,佢ok嘅,唔會太管我,我開頭知道要着呢件衫都唔知咁Deep V,所以搵咗個姐姐幫我縫高三吋。」

講到跟好友佘詩曼同場,家蔚笑言不知情,對於阿佘提名華鼎獎最佳女配角,家蔚表示會為她打氣,並對好姊妹讚不絕口:「佢EQ同IQ都爆燈,學嘢又快,烹飪又得獎,之前去土耳其拍《鋒味》,只係之前同auntie請教幾招,已經瞭如指掌!我哋姊妹間有咩問題,都會請教佢,佢係高人,佢都會幫我哋解決感情問題。(咁佢感情問題呢?)我就畀唔到意見佢,但係佢好清楚自己需要啲咩,有自己目標,好開心活在當下。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!