掃呢頁CODE去手機

2018年10月16日 星期二

【陳茵媺有怨言】撇甩仔女陪shopping補鑊 陳豪:人在江湖身不由己! __,陳茵媺,

【陳茵媺有怨言】撇甩仔女陪shopping補鑊陳豪:人在江湖身不由己!(足本版)網址:http://bit.ly/2Or30Yn「太忙喇!實在太忙喇! ...




【陳茵媺有怨言】撇甩仔女陪shopping 補鑊 陳豪:人在江湖身不由己!(足本版)網址:http://bit.ly/2Or30Yn

「太忙喇!實在太忙喇!」陳茵媺說。老婆開到口投訴,陳豪點都要做返啲嘢啦!

自從有咗三個仔女,次次見親陳豪陳茵嬍出街,都係一家大細,操晒兵咁款。

「今時今日做家長,真係冇咁閒事黎架!」陳豪說。難得呢日終於可以偷得浮生半日閒喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!