掃呢頁CODE去手機

2018年10月3日 星期三

【曾與方中信拍禁播級別床戲】《延禧》順嬪表現不佳 激到方Sir扯火 __,《延禧》,方中信,

《延禧》順嬪(張嘉倪飾)雖然好靚,個膊頭攝咗衣架亦好搞笑,而且身世其實都幾可憐。不過,教唆明玉自殺兼陷害瓔珞就好唔要得囉,所以都幾多觀眾唔妥佢架!除咗 ...




《延禧》順嬪(張嘉倪飾)雖然好靚,個膊頭攝咗衣架亦好搞笑,而且身世其實都幾可憐。不過,教唆明玉自殺兼陷害瓔珞就好唔要得囉,所以都幾多觀眾唔妥佢架!除咗觀眾,據知同佢拍過床戲,戲份激到被內地cut走禁播嘅型佬方中信,都曾經對佢好不滿。

張嘉倪2006年贏出湖南衛視嘅瓊瑤劇選角活動《尋找紫菱》,成功擔正《又見一簾幽夢》女主角,並同男主角方中信發展年齡差距19年嘅忘年戀。劇中,方中信同張嘉倪如膠似漆,咀嘴戲更加一幕接一幕,甚至有被內地認為「過於煽情」嘅床戲添。(其實都只係雙手喺對方身上游移撫摸、床上擁吻咁啫,但喺大陸播出時就被剪走。)

不過,據內媒當時喺片場觀察所見,指方中信差啲就被張嘉倪激死,仲嬲到震咁向在場內媒表示:「演出這部戲對我來說挑戰很大,因為我需要花很多時間矯正發音和修改台詞,還要帶新人張嘉倪入戲,這讓我壓力很大。不過讓我最生氣的是,跟張嘉倪拍戲時,我好不容易把四頁紙的台詞一字不少地說完,但台詞只有10個字的她竟然毫無反應。當時聽到導演說要重拍,我差點就氣瘋,而她不道歉,還一直坐著擺出一副什麼都不知道的樣子。」只能夠話新人乜都唔識,包容下啦香港人。

順帶一提,作為瓊瑤專業戶嘅秦嵐,亦係《又見一簾幽夢》嘅女主角,同張嘉倪做親姊妹,但又爭同一條仔。

另外,張嘉倪其實都幾多同港星合作嘅機會,幾年前就曾經同吳鎮宇,為雜誌影咗一輯性感埋身相。作為31歲兩子之母嘅佢,又真係好鬼索嘅!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!