掃呢頁CODE去手機

2018年10月29日 星期一

被Stephy鬧係雞陳凱琳爆Seed:你係咪痴L線? __,鄧麗欣,陳凱琳,Stephy,

被Stephy鬧係雞 陳凱琳爆Seed:你係咪痴L線?
被Stephy鬧係雞 陳凱琳爆Seed:你係咪痴L線?.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspanif ...


被Stephy鬧係雞 陳凱琳爆Seed:你係咪痴L線?







鄧麗欣(Stephy)同陳凱琳(Grace)兩個唔熟嘅人,竟然會互相對鬧?原來佢哋兩個都係電影《起底組》嘅演員,而喺呢套戲入面,其中一幕Stephy仲話Grace係雞。




下面有片!

電影《起底組》改編自當年解款車馬路跌錢案。



當中陳凱琳做嘅拜金妹妹,同鄧麗欣飾演嘅休班O記就嘈交喎!

Grace就鬧Stephy「係咪痴L線!」



仲話Stephy搞到自己好冇面。

喺呢個時候,Stephy就駁返一句「冇面?而家做雞好有面?」

真係不得了!



因為套戲就11月1號上,當Grace出席電影《起底組》首映禮嗰時就話戲中自己講咗粗口,應該就係「係咪痴L線。」話怕爸爸聽到自己爆粗會嚇一跳。

Stephy直言有被Grace爆粗嚇倒,笑說:「劇本本身無,我又不知她會講,仲以為她突然爆肚,以為她真人都是這樣。」

去片!

膠通消息來源:巴士的報、《起底組》



前港姐爆乳Bra Top做Gym iPad胸離奇再發育驚現事業線

6月23日係前港姐陳凱琳27歲生日嘅大日子,佢當晚就喺IG貼出一段短片,多謝朋友同粉絲嘅祝賀,影片中嘅佢拎住疑似男友鄭嘉穎送嘅黃色玫瑰,不時甜笑,額sweet到糖尿喇喂!除咗同男友一齊慶生,人緣好好嘅佢除有喺IG貼出同朋友們一齊慶祝嘅相,愛情同友情運都好到爆燈喎!



同朋友慶生

食杯雪糕慶生都開心



唔講唔知,原來陳凱琳2014年「民選港姐」,原來佢哋係好朋友嚟㗎,日前仲約埋一齊去做gym,做完gym仲一齊食個蛋糕仔慶生



不過眼利嘅網民就發現,喺呢兩張做gym相入面,陳凱琳嘅身材離奇「再發育」,出名超瘦底,iPad胸嘅佢,離奇谷出一條事業線,兩座小山峰異軍突起!點解嘅?咁神奇嘅?究竟有咩古惑先?



上個月仲係iPad胸



本身係超瘦底iPad胸,夾硬谷都只能谷出一條「微gap」



今年四月為內衣品牌Intimissimi拍攝廣告硬照,仍未見事業線同小山峰喎!



原來陳凱琳平時都有做開運動,跑過10 km㗎



膠通消息來源:陳凱琳Instagram


















鍾意就快D Share啦!