掃呢頁CODE去手機

2018年10月3日 星期三

ViuTV《廣告女皇》參賽者細數呢13個最正大波妹 __,Viu,ViuTV,

ViuTV《廣告女皇》參賽者 細數呢13個最正大波妹
ViuTV《廣告女皇》參賽者 細數呢13個最正大波妹早前就睇咗ViuTV《廣告女皇》參賽者嘅官方相啦,正唔正呢啲就見人見智啦,不過以下呢13個參實者, ...


ViuTV《廣告女皇》參賽者 細數呢13個最正大波妹





早前就睇咗ViuTV《廣告女皇》參賽者嘅官方相啦,正唔正呢啲就見人見智啦,不過以下呢13個參實者,似乎又幾正喎,講緊嘅係佢哋對「大奶奶」囉!




選美真人騷《廣告女皇》將於10月8日首播,可能因為有另一個熱播節目《全民造星》的關係,一眾觀眾都對ViuTV新節目感到期待。日前,ViuTV展開了《廣告女皇》的宣傳,在網上公開參賽者的宣傳照片和片段,一齊睇下呢班大波妹

11. 李莉 Lily

Lily 畢業於香港教育大學,主修體育,現於Now Sports任職體育主持。





12. 黃丹虹 Vky

Vky擁有健康膚色及燦爛笑容,重點是有G Cup驕人上圍,經常在IG大騷惹火身材。





13.  張靜茵 Anita

Anita 是2018 亞洲小姐競選侯選佳麗,看來想漁翁撒網,參加多點比賽看看那個會勝出!





14. 黃家慰 Candy

Candy畢業於香港浸會大學翻譯學系,討好的樣貌都吸引不少粉絲。





15. 小神經 Chloie

現年18歲的Chloie化名「小神經Little Nerve」,在網上發布原創歌曲及翻唱歌曲。



16.  陳珮欣 Katrina

Katrina拍過香港電台節目「難得我回來」,有返少少演技嘅佢唔知會唔會幫佢加分呢?



17.  李慧妍 Karena

擁有健康膚色的Karena,驟眼一看有點像Sherman 鍾舒漫。



18. 樊沛珈 Ah Gi

Ah Gi經常在IG上分享別人的紋身相片,未知其職業是否一名紋身師。





19. 文芊澄 Lily

Lily周不時都會影啲女神相,唔知大家又鍾唔鍾意呢類日系女神呢?







20. 綽妮 Elle

Elle曾經推出過寫真集,IG經常發布性感寫真照。





21. 奧米嘉儀 Meka

一身短髮示人的Meka非常重視自己身型和健康,常常發布做運動的相。





22. 李曉鏵 Sharon

Sharon是所有參賽者年紀最小的,是一位今年考完DSE的18歲小妹妹。她早前也表示放榜後繼續升學,未知現時去向。



23. 劉思琦 Kayze

最受觸目的參賽者應該就是劉思琦,有網友指她跟蔡思貝有幾分相似。





網民就有以下看法:

>>>仲有頭10個參賽者等緊你<<<

膠通消息來源:東方新地














鍾意就快D Share啦!