掃呢頁CODE去手機

2018年10月9日 星期二

【禁不住的wild 】「生煎包王子」Oscar公言啜爆........... __,Oscar,蕭潤邦,

仲有三個月唔夠就做人夫,「生煎包王子」Oscar竟然曳曳,咁大膽啜爆邊個?睇真啲⋯⋯咪就係佢個未來老婆江若琳囉!知你兩個sweetsweet,都唔使咁 ...




仲有三個月唔夠就做人夫,「生煎包王子」Oscar竟然曳曳,咁大膽啜爆邊個?睇真啲⋯⋯咪就係佢個未來老婆江若琳囉!知你兩個sweet sweet, 都唔使咁wild公然放閃㗎!是咁的壹仔喺近排興起嘅短片app VOOV入面發現Oscar以中文名—蕭潤邦開設帳戶拍短片。細看之下,仲發現Oscar 唔係單拖上陣,而是孖住未婚妻Elanne一齊拍添。冇諗過平日睇落斯斯文文嘅Elanne拍起短片上來原來可以咁放,鬼馬表情不絕之餘,俾Oscar突襲狼吻,仲識應對交戲,勁!「咪睇Elanne平時做嘢好認真,其實佢玩起上嚟仲癲過我㗎!」Oscar說。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!