掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

佘詩曼:美女廚神 x Chef Lemon!阿佘挑霆鋒機? __,謝霆鋒,阿佘,佘詩曼,

呢個組合夠晒新鮮!內地爆紅的佘詩曼(阿佘)現時工作不斷,近日就出演謝霆鋒主持的第二季《鋒味》,更到土耳其取景。五日拍攝中,阿佘除了感受當地文化,更吃盡 ...


呢個組合夠晒新鮮!


內地爆紅的佘詩曼(阿佘)現時工作不斷,近日就出演謝霆鋒主持的第二季《鋒味》,更到土耳其取景。五日拍攝中,阿佘除了感受當地文化,更吃盡美食。她接受東網受訪時謂:「我哋周圍參觀咗好多地方,當地啲風景好靚,不過食品方面都係燒烤多。」

阿佘之前經常上內地綜藝節目大顯身手,更獲封為美女廚神,今次當然也要一展廚藝,問到有否跟霆鋒比試時,她即笑謂:「咁梗係佢勁我呢啲係業餘㗎咋,佢係專業的!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!