掃呢頁CODE去手機

2018年10月15日 星期一

杜汶澤:杜汶澤爆粗寸X樣!林作反擊:你都生得麻麻 __,杜汶澤,林作,

火藥味濃!藝人杜汶澤日前在其網上節目中開Talk,題目是《靚仔靚女係咪大晒》,期間當然真情流露粗口橫飛之外,更狂批林作的髮型,又質疑對方:「個頭咁X樣 ...


火藥味濃!


藝人杜汶澤日前在其網上節目中開Talk,題目是《靚仔靚女係咪大晒》,期間當然真情流露粗口橫飛之外,更狂批林作的髮型,又質疑對方:「個頭咁X樣,佢點樣諗到自己做明星?」之後林作在網上反擊指對方個樣「生得麻麻」:「咁係咪大家都唔可以做明星啊?」

杜汶澤寸到行

當日杜汶澤提到「靚仔叫造型,醜男叫冇梳頭」,講到「冇梳頭」時即擺林作上枱,佢話:「林作咪叫做冇梳頭囉!X你老X我唔知嗰個嘢做乜X,成X日個頭吹到咁X亂!X!個頭九唔搭八,亂X晒籠,但佢又好想做明星。」當盧覓雪話林作係補習天王時,杜汶澤就話:「補習都OK,佢又識英文又識法律又唔X做律師,但個頭咁X樣,佢諗佢自己做到明星,我成日都諗,佢點樣諗到出嚟嘅呢?」

林作留言反擊

之後林作在社交網截錄這片段並留言:「林作,根本唔係明星。講過幾多次,林作,係反明星。英文,叫 anti-celebrity.姐(即)係好似 Venom 相對於 Marvels 其他超級英雄咁。咁林作係咩? A phenomenon(現象)。 娛樂圈嘅 reckoning(計算)。我完全只係做自己。個頭,我冇Set過。只係用開Gatsby搞成咁。個重點係,I got your attention(我得到你的注意)。 澤哥都講我,咁我即使生成咁,仲唔係成功咩。之但係,澤哥雖然靚仔過我少少,都依然可以算生得麻麻,咁係咪大家都唔可以做明星啊?咁我親戚林雪又點計?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!