掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

王菲:王菲女正式出道?12歲李嫣首登雜誌封面 __,李嫣,王菲,

李嫣首度登上雜誌封面,即被猜測係咪正式出道!天后王菲同前夫李亞鵬所生嘅愛女李嫣已經12歲,年紀輕輕已經獲唔少品牌睇中邀請行騷,早前佢就去到巴黎時裝周行 ...


李嫣首度登上雜誌封面,即被猜測係咪正式出道!


天后王菲同前夫李亞鵬所生嘅愛女李嫣已經12歲,年紀輕輕已經獲唔少品牌睇中邀請行騷,早前佢就去到巴黎時裝周行catwalk,最近佢仲首度登上雜誌封面,即被猜測係咪正式出道,事關喺9月時,李亞鵬接受訪問,被問是否期待女兒加入演藝圈時,佢回應一切尊重女兒意願,早前行騷多係為咗慈善公益,「跟她進不進娛樂圈沒關係」!

而喺今次所影嘅封面,李嫣換上多套服裝,大晒少女青春氣息,一時調皮一時勁Chok,網民都大讚佢愈嚟愈有王菲嘅氣質,好有天后嘅影子,而樣貌就好似爸爸!李嫣轉眼間已變成少女,佢接受雜誌訪問除咗分享生活,仲想同關心佢嘅人講一聲:「我長大了,謝謝!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!