網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月4日 星期日

藍潔瑛離世:【拆解一生】藍潔瑛13句語錄道盡悲歌 __,藍潔瑛,

性格影響一生。近年藍潔瑛常被指言行異常,翻看她在八十年代至九十年代的訪問,雖然她常以性格古怪、硬頸、不擅交際來形容自己,其實她有自己的看法。當女星們的 ...


性格影響一生。


近年藍潔瑛常被指言行異常,翻看她在八十年代至九十年代的訪問,雖然她常以性格古怪、硬頸、不擅交際來形容自己,其實她有自己的看法。當女星們的夢想是嫁入豪門住大屋,她的夢想是讀哲學,惟一直未能實現。對愛情,從未想過有童話式的幸褔,緊守專一不二、拒做小三的態度,即使曾被批命孤獨終老,也不貪圖半點一刻的甜蜜快慰。別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿。「其實人生嘅嘢,到最後都係空嘅,搞咁多嘢做乜?」藍潔瑛說。以下的訪問節錄,或許你會了解她多一點。

未完哲學夢

「我以前屋企好窮,我諗住讀哲學,點知屋企人話冇錢畀我繼續讀,幾淒涼呀!我喊咗一餐又一餐!」

不信命

1992年自爆有相士批她前世為小仙女,享盡仙褔,今世是凡人,註定是孤獨終老,就連動物植物都無緣。「唔信會孤獨終老,信同唔信,都唔會影響我」、「十二條金魚一個月內死剩一條,同吳君如行花市買富貴菊,唔使幾日就生晒蟲。」

處世/工作

‧「我係好直,唔識應酬打交道,最怕虛偽,做呢行我當打份工,已經好攰,仲要花時間精神周旋喺打交道?我會攰死!」

‧「我唔介意人哋點睇我,我更加唔會踩人,我點解要逼自己做唔想做嘅嘢?我唔想失去真我,我過得好開心,唔鍾意同人解釋。」

‧「其實人生嘅嘢,到最後都係空嘅,搞咁多嘢做乜?」

‧「做好演員本分就夠,唔使將努力成日掛喺嘴邊畀人知。講出嚟,就係扮嘢。」

‧「我唔會逼人,亦唔需要人哋擺好多心血心思喺我到,否則係壓力。」

拒做小三

‧「我唔會同有婦之夫拍拖,點解要咁呢?點解要令人哋個老婆唔開心?」

‧「有好男人,必然有衰男人,睇你係咪好彩,睇人不可憑外表,男人女人一樣!」

‧「每一次拍拖,我非常投入認真,結果每次都好傷。」

‧「要享受愛情,要忠於自己,亦都要忠於對方。」

錢財

‧「以前不停工作唔知為乜,成日唔開心,狂買嘢嚟平衡自己。唔想再係咁,我唔想做一堆垃圾。」

‧「人好似浪咁,潮汐有漲有退,大陸嘅荒漠一片浩瀚,一個人嘅錢財有算得係乜?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!