網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月18日 星期日

樊少皇:囡囡1歲生日!樊少皇:教佢習武玩電單車 __,樊少皇,

Boa生日啦!藝人樊少皇與賈曉晨(JJ)的囡囡Boa1歲生日,父母為她於酒店內舉行生日派對,Auntie及Uncle輩包括劉松仁、錢小豪等,而呂慧儀與 ...


Boa生日藝人樊少皇與賈曉晨(JJ)的囡囡Boa1歲生日,父母為她於酒店內舉行生日派對,Auntie及Uncle輩包括劉松仁、錢小豪等,而呂慧儀與 ...


Boa生日


藝人樊少皇與賈曉晨(JJ)的囡囡Boa 1歲生日,父母為她於酒店內舉行生日派對,Auntie及Uncle輩包括劉松仁、錢小豪等,而呂慧儀與姚瑩瑩都有帶同仔仔到賀,場面熱鬧,看到Boa眼仔睩睩,相當可愛。受訪時,JJ與少皇未就照顧女兒問題上達成有共識,因為Boa比較俏皮及活潑,少皇想等囡囡再大一點,便教她習武及玩電單車,JJ聞言即向記者求救:「你哋幫我同佢講,叫佢唔好咁做,我驚囡囡第二時會打同學呀!」少皇即反駁:「練武都可以有武德啫。」

想再生女

談到今次為囡囡舉行生日派對,JJ說:「結婚冇擺酒、生仔都冇擺,所以想趁今次留番啲回憶畀自己。(再生?)暫時唔會諗,照顧1個都好花精神,自問冇咁多愛心,但如果再生都想再生女,等佢哋兩姐妹似閨蜜咁。」而囡囡出生後,少皇開始怕出埠拍戲:「平時喺內地都可以嚟探班,有次我去尼泊爾個幾月,真係好掛住囡囡,日日要Facetime。」JJ即謂:「當時我覺得佢直情想唔再拍!」當問到比較掛住太太定囡囡時,少皇即補鑊回答說:「梗係太太啦,好似應該我呷醋多啲!」JJ又提到生女過程笑言似足拍戲一樣:「老公去咗拍戲,我同佢通完長途電話後,半夜突然穿羊水。我一直再搵唔到老公,好彩朝早6點終於聯絡得上,佢即刻由西安轉機返香港,趕得切為囡囡切臍帶,如果遲多一班機就真係趕唔切!」

談到早前的欠債事件,JJ早前已表明是自己借錢給友人,卻被對方反咬一口,她說:「我有信心打贏官司,但冇信心追番筆錢。依家開始唔會再借錢畀人,連親戚都唔會嘞,學曉咗好朋友唔應該有金錢瓜葛。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!