網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月2日 星期五

台慶2018:馬國明開微博冇提女友 黃心穎反面嗌分開 __,馬國明,黃心穎,

馬國明與黃心穎一同出席活動,但在巡禮紅地壇上馬國明卻被安排與前度胡定欣出場。藝人馬國明及黃心穎在無綫節目巡禮後以情侶檔接受訪問。在活動上,馬國明被安排 ...


馬國明與黃心穎一同出席活動,但在巡禮紅地壇上馬國明卻被安排與前度胡定欣出場。


藝人馬國明及黃心穎在無綫節目巡禮後以情侶檔接受訪問。在活動上,馬國明被安排與前女友胡定欣同行出場,問心穎可會呷醋?她回答:「我冇睇到喎!因為頭先後台都幾混亂。」馬國明則接口:「都係公司安排啫。」心穎即取笑男友:「好似你個樣尷尬啲喎!」

談到馬國明突然以個人名義開通微博,第一個貼文卻與心穎無關,心穎謂:「冇乜問題,不過畀佢嚇親,覺得世界變喇,我建議佢開埋IG啦。」馬國明則表示仍有熟習階段,對用微博仍在摸索。問馬國明是否第一個關注女友?心穎再搶答:「唔使喇,唔好睇我啲嘢,大家分開啲好。」

而《C9特工》內馬國明與女拍檔高海寧有幾場激情戲,他解釋:「戲裏面我哋係兩公婆,所以有少少親熱戲囉。」心穎即謂:「演員拍戲拍得多,都冇乜感覺。」馬國明回答:「你最好唔好拍咁多(咀戲)。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!