掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

台慶2018:台慶:胡定欣出「股」惑搶鏡 __,胡定欣,

胡定欣仙氣Look現身。藝人胡定欣以透視仙氣造型配400萬首飾出席無綫《萬千星輝賀台慶》,走路時隱約見到屁股邊出「股」惑,相當搶鏡!平時多行型格路線的 ...


胡定欣仙氣Look現身。


藝人胡定欣以透視仙氣造型配400萬首飾出席無綫《萬千星輝賀台慶》,走路時隱約見到屁股邊出「股」惑,相當搶鏡!平時多行型格路線的她笑言:「好難得行仙氣Look,今日都好多人搵我影相,連單立文都讚我,問我平日點解唔咁樣着!打扮女仔啲都好吖,可以試多啲唔同嘅嘢,今次呢件衫係我着過最透視嘅一件。(女仔定形格吸引?)私下都有女仔嘅一面,甜美係應該。(咁女仔Look咁有拖拍未呢?)未呀,點算呀!都係專心工作先」

最近暫未開新劇,她稱有時間思考人生,並要計劃目標,希望2019年可以事業、愛情兩得意,由於今晚定欣在馬來西亞及新加坡都是頭三名票選候選視后,可謂叫「兩飛」,問到可有連贏兩獎的信心?她說:「冇可能不過就好希望兩位好姊妹黃智雯、陳煒攞獎,我睇好佢哋!(咁你想攞咩?)想攞51萬獎金,但自己又冇抽獎運!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!