掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

台慶2018:台慶:劉佩玥滲仙氣 朱晨麗着錯衫勁大隻 __,朱晨麗,劉佩玥,

大不同!藝人劉佩玥(Moon)出席《萬千星輝賀台慶》,以一身DeepV露背裝上陣,仙氣十足!但Moon就不慎露胸墊!而以一身谷胸示人的傅嘉莉,雖然胸口 ...


大不同!


藝人劉佩玥(Moon)出席《萬千星輝賀台慶》,以一身Deep V露背裝上陣,仙氣十足!但Moon就不慎露胸墊!而以一身谷胸示人的傅嘉莉,雖然胸口有薄紗,勝在均勻有美感。另外,亦有不少失敗例子,朱晨麗一字膊晚裝示人,顯得比較「大隻」,又有「老」氣,而唐詩詠的一身藍色裙,十足去萬聖節派對般,認真着錯衫。

劉佩玥接受訪問,問到她是否罕有性感?她坦言:「每年台慶先會咁樣着,冇諗過性唔性感,但揀裙時有好多顏色,我一見粉紅色 覺得好靚,因為本身條裙好bling bling,冇乜諗要配啲乜嘢首飾。」說到失策露胸墊,她說:「唉!係因為我自己太大動作,有少少移位,係失手咗少少,下次會小心啲,本身化妝師都有叫我真空,但我好緊張,如果真空就點推都推唔到,又過唔到自己嗰關,我自己想安全啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!