網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月22日 星期四

【父親拋妻棄子】30多年冇見面 張衞健:唔會好恨尋找他鄉的爸爸 __,張衞健,

攝影:陳慧安
張衞健讀F.2那年,他的爸爸有外遇,拋妻棄子一走了之,自此兩父子絕斷來往,至今30多年來未見一面!今年1月,健仔的前經理人胞弟張衞彝(Henry)倒斃 ...


張衞健讀F.2那年,他的爸爸有外遇,拋妻棄子一走了之,自此兩父子絕斷來往,至今30多年來未見一面!



今年1月,健仔的前經理人胞弟張衞彝(Henry)倒斃上水寓所,早年兩兄弟因財反目,曾患抑鬱的Henry指哥哥拖欠其2,000萬佣金,健仔發聲明稱「指控絕對不實」,張母力撐健仔孝順兼顧家,每月給3萬元Herny作生活費和醫藥費,自此兩兄弟甚少來往,現在更陰陽相隔!



17歲未成年,健仔已經在酒廊唱歌養家,兄代父職幫媽媽養大兩個弟弟:「今年年頭Herny去世,好徬徨,唔知道點去照顧後事,記得入教堂追思彌撒嗰刻,我仲好亂,有個男仔行埋嚟同我握手,笑住講:『今晚我會為你弟弟追思彌撒讀經,放心!今晚會一切順利進行,你哋唔好太傷心!』之前我諗如果追思彌撒我好傷心,會唔會令到媽媽更加傷心?如果我好平靜,會唔會好怪呢?應該點㗎?我唔知呀,我未試過!喺我唔知嘅時候,有一個我唔識嘅人埋嚟同我握手,笑住同我講一句短短嘅說話,我第一個反應:你笑吖!但你嘅笑容令我到好溫暖!我覺得好安慰。」



之後有日健仔反思:「我可唔可以做佢嘅角色?我同佢三唔識七,佢都嚟幫我弟弟讀經做義工,如果一個唔識嘅人舉行追思彌撒,我好似嗰個人咁,行埋去同家屬講:『你好,我係張衞健,我今晚將會為亡者讀經,放心,今晚一切會順利進行,唔好太傷心!』我覺得對方會覺得warm,同時間我都會諗,由換衫到坐車去聖堂到舉行追思彌撒到完事返屋企,大大話話三、四個鐘走唔甩,聖堂最多容納幾百人,唔係好多人受惠,後來我好快否定呢個諗法,唔好諗幾多人,依家唔係做騷,諗番德蘭修女講過一句說話:我哋做唔到好多大事,但我哋可以大愛去做好多小事,加埋就係蝴蝶效應。」所以,健仔雖然跟藍潔瑛不熟,但在她的追思彌撒上幫忙讀經。



Henry走之前,兩兄弟關係有否修好?健仔坦言:「平靜、平淡,周不時為佢祈禱,希望佢依家喺天主身邊,可以永享主嘅聖容光輝,佢會比喺地上更幸福快樂。我冇遺憾,千絲萬縷嘅誤會,起碼喺我控制到嘅範圍,我諗唔到應該遺憾之處喺邊,因為我覺得作為一個哥哥,應該做嘅我都盡咗力,當然為人兒子、為人哥哥、為人老公、為人朋友、為人前輩,咁多年嚟我有冇做過一啲對人唔住嘅嘢?我相信任何人都有,我哋唔係聖人,但喺我人生,對人對事盡量唔好有遺憾,尤其對老人家。」



問到對爸爸呢?健仔淡然說:「更加冇遺憾,冇聯絡,唔知喺邊度。其實佢喺F.2已經離開咗,可以講係冇乜感情嘞,10幾歲喎,見到可能唔認得㖭!我諗佢認得我嘅,可能睇過我啲戲,但我可能唔認得佢!有冇怨恨?真係冇,100%沒有,反而某程度上感謝。如果佢一直陪住我長大,我唔會17歲去做酒廊唱歌搵食,19歲唔會去參加新秀攞咗冠軍,我可能去咗外國讀law,因為讀law係我中學第一志願,後來冇機會讀書,要出嚟做嘢搵食。」

健仔說:「我好熱愛呢份工作,我好感恩上帝安排我係一個演員一個歌手,如果唔係爸爸離開咗,我唔會做artist。」想唔想跟父親見面?他笑說:「唔會好恨尋找他鄉的爸爸,唔會囉,唔會想搵番:『爸爸,爸爸,爸爸!』唔會,我話畀你聽會都呃你啦,我14定15歲嘅時候大家分開,我依家都幾十歲啦,但講真,如果依家突然間,我父親出現喺我面前,或者透過親戚朋友表示可唔可以照顧佢?我會!」



撰文:余燕儀

攝影:陳慧安、廖達燊

場地:W Hotel



Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊

http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:陳慧安 健仔17歲未成年已經在酒廊唱歌養家,兄代父職幫媽媽養大兩個弟弟。 健仔17歲未成年已經在酒廊唱歌養家,兄代父職幫媽媽養大兩個弟弟。
胞弟Henry年初在寓所倒斃,健仔出席追思彌撒時好徬徨。

胞弟Henry年初在寓所倒斃,健仔出席追思彌撒時好徬徨。
健仔侍母至孝(網上圖片)

健仔侍母至孝(網上圖片)
健仔和兩名弟弟自幼已被父親拋棄(網上圖片)

健仔和兩名弟弟自幼已被父親拋棄(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!