網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月23日 星期五

胡楓:服務無綫30年!胡楓竟然都要輸畀佢 __,無綫,胡楓,

原來胡楓中途曾離開過無綫。藝人胡楓(修修)、馬海倫、楊明、高海寧、陳展鵬等,今晚出席無綫長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮晚會,其中修修及馬海倫獲三十 ...


原來胡楓中途曾離開過無綫。


藝人胡楓(修修)、馬海倫、楊明、高海寧、陳展鵬等,今晚出席無綫長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮晚會,其中修修及馬海倫獲三十年服務獎殊榮,但都不及鄭裕玲四十年服務之齡,修修指因為中途曾「離場」:「大約1970年,當時做《歡樂今宵》,之後走過再返嚟,不過都未簽約,拍完《誓不低頭》之後就簽長約。(點解當時會離開?)因為私人理由。」

問到獲大獎是否好感觸?修修風趣表示沒有感受,自嘲份人好麻木,講到會頒發1.5両金牌作紀念品時,他繼續發揮搞笑本色:「我都唔知係咪攞金牌,但聽人講啲金價好貴、好犀利,咁好我等錢使呀!(之前十年、二十年嘅金牌都有儲起?)有呀!但你咁講忽然間唔記得擺咗喺邊,要搵番出嚟先得。」修修再講到有被邀請兩年後以88歲之齡重踏紅館舞台:「睇吓點樣,搞得成就好,自己都好開心有得做。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!