網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月24日 星期六

【等足32年終於入屋】孖惠英紅首次拍大台劇 姜皓文: 想試吓入屋係咪咁緊要 __,大台,姜皓文,惠英紅,TVB,

【等足32年終於入屋】孖惠英紅首次拍大台劇姜皓文:想試吓入屋係咪咁緊要(足本版):http://bit.ly/2qYhi4n獎項,他今年開始獲得。之後 ...




【等足32年終於入屋】孖惠英紅首次拍大台劇 姜皓文: 想試吓入屋係咪咁緊要(足本版):http://bit.ly/2qYhi4n

獎項,他今年開始獲得。之後他表示希望擔正演男一又願望成真。連沒有想過會合作的大台,都找他與好拍檔惠英紅合拍電視劇《鐵探》,那麼黑仔還有甚麼想做?「我想做導演為!我想拍一些真的與香港社會有關的小人物故事。」黑仔說。

兩年接超過二十部電影的黑仔,工作已經排到去明年中,檔期這麼頻密,他仍然堅持抽時間去完成他另一個心願。「現時正草擬一個劇本準備交給公司,看看明年底可否成事,想嘗試拍一部電影,我知道當導演很辛苦,做演員最舒服,但都希望可以拍一部。」黑仔說。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!