掃呢頁CODE去手機

2018年11月2日 星期五

歐陽巧瑩:谷盡34C影婚照 歐陽巧瑩笑唔出! __,歐陽巧瑩,

歐陽巧瑩影婚照,大騷34C咪咪。「咪神」歐陽巧瑩(Tammy)將與拍拖四年的「木偶哥」林師傑結婚,日前抽空拍攝婚紗照,毫不吝嗇穿爆乳婚紗上陣,盡騷34 ...


歐陽巧瑩影婚照,大騷34C咪咪。


「咪神」歐陽巧瑩(Tammy)將與拍拖四年的「木偶哥」林師傑結婚,日前抽空拍攝婚紗照,毫不吝嗇穿爆乳婚紗上陣,盡騷34C驕人上圍,由於拍攝時間長令Tammy擠不出笑容,師傑為氹老婆出盡法寶,令Tammy感動非常,揚言冇嫁錯人。

歐陽巧瑩與林師傑拍拖四年終修成正果,將於本月23日結婚,早前女方公布星級兄弟姊妹團,更以禽獸形容一班姊妹,故不捨老公於結婚當日被眾女蹂躪,錫老公可謂錫到出晒面。而近日一對準新人忙於為婚禮準備作最後衝刺之餘,還抽空拍攝婚紗照,Tammy妹妹更充當化妝師,為Tammy打造靚靚新娘妝。

二人先後換上多個造型,當中不乏甜蜜照,期間師傑細心為太太整理頭髮,Tammy亦全程小鳥依人,擁有驕人上圍的她當然也趁機騷quali,換上一襲白色Deep V婚紗,盡騷其34C導彈,還緊緊從後攬住老公,肉緊咀爆對方面珠,不過面對一整天無間斷拍攝,即使對慣鏡頭的Tammy也笑到僵硬,她受訪時謂:「我真係笑都笑唔出,後期表情欠奉添,師傑見到我咁即刻係咁氹我,佢真係好好。(冇揀錯人)係呀!都幾冧㗎!!」

咁啱撞到劉佩玥

Tammy表示穿上婚紗一刻終感到婚期將至,現時抱住期待心情,更指拍攝當日發生小插曲,她謂:「我入去換衫嗰陣,劉佩玥戴住口罩衝入嚟換衫室,嗰刻我認唔到係佢,真係嚇親我,以為係咩人嚟!原來佢幫阿感婚禮做姊妹,嗰日咁啱佢去嗰度試裙撞到我,真係又驚又喜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!