掃呢頁CODE去手機

2018年11月16日 星期五

佩服外婆生夠一打!陳琪生3件呻膝頭痛 __,陳琪,

雖然生B辛苦,但陳琪很享受一家五口的歡樂。
佩服外婆生夠一打!陳琪生3件呻膝頭痛藝人陳琪生了3個小朋友,她坦言生得多,身體的確出現不少問題:「我就明顯缺鈣,出現骨質疏鬆。我住村屋,生完細仔之後, ...


佩服外婆生夠一打!陳琪生3件呻膝頭痛

藝人陳琪生了3個小朋友,她坦言生得多,身體的確出現不少問題:「我就明顯缺鈣,出現骨質疏鬆。我住村屋,生完細仔之後,行返屋企嘅時候都會膝頭痛,依家只好食啲補充品補救。我都有同奶奶講,問點解我咁渣,佢話係咁o架,女人生兩個還可以,如果生得多真係幾傷!」她續指外婆生了12個小朋友,相當辛苦:「我媽咪排第12,我婆婆生咗咁多個小朋友,唔怪得佢駝背!我真係要好好照顧自己,唔係老咗會變成骨質疏鬆老婆婆。」

除了缺鈣,陳琪坦言還有脫髮問題:「依家啲都市人生得多真係會甩頭髮,我以前啲頭髮好大把,依家愈嚟愈少,婦科醫生都係咁講,因為賀爾蒙改變咗。」

至於陳浩民的太太蔣麗莎同樣好生養,五年生四胎,她曾聲稱沒坐過月,但仍保養得不錯。




鍾意就快D Share啦!