網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月7日 星期三

【爆相爆片】惡女求財不遂毆肥仔 起腳連踢私處3次招招狠 __,爆相爆片,

兇狠姐不停起腳向肥哥哥嘅私處連踢3吓。(讀者陳小姐提供)
正所謂「相嗌唔好口」,郁手郁腳就更加唔啱,深水埗呢對疑似情侶,周一晚喺深水埗上演「街頭霸王2018」,女方步步進逼,男方喺讓賽情況下節節敗退,當大家以 ...


正所謂「相嗌唔好口」,郁手郁腳就更加唔啱,深水埗呢對疑似情侶,周一晚喺深水埗上演「街頭霸王2018」,女方步步進逼,男方喺讓賽情況下節節敗退,當大家以為總有一個會瞓低,賽事先會結束,呢個時候竟然嚟個反高潮,和氣收場,一齊走人!令一班圍觀嘅街坊好失望!



讀者陳小姐當晚8點幾,將架車駛入大南街等人,當時已經見到一對年約二十幾歲嘅男女嘈緊交,「佢哋應該係情侶關係,女嘅要對方畀錢佢,男嘅唔肯,大約一分鐘後就打起上嚟。」喂!求財啫,唔係求氣喎!喺陳小姐拍攝嘅片段見到,揹住背包嘅兇狠姐非常進取,一開波就不停發動攻勢,起腳向肥哥哥嘅私處連踢3吓,嘩!突然要唱返句「心,突然的隱隱痛!嗚嗚!」而事實上,肥哥哥中招之後,痛到彎晒腰,真係男人最痛算這種!但兇狠姐似乎毫不心軟,乘勝追擊,又踢又打,加埋扯髮打頭,肥哥哥只係間中擋格推開對方,可能係本住「好男不與女鬥」嘅原則,男嘅節節敗退,只有大叫「黐線㗎你!」「放手呀!」有乜令佢喺男人最痛嘅時刻,都唔還手?係愛呀,哈利!



陳小姐話,肥哥哥之後拎起電話,對住電話講「我俾人打呀!」但街頭賽事進行咗差不多10分鐘,都冇差人到場,所以都唔知佢有冇報警,途人就企埋一邊,一面食花生,一面睇好戲,並冇勸交,正當陳小姐以為兇狠姐會使出絕招K.O.對手時,呢個時候,竟然……停……手?對男女仲要一齊走人,原來床頭打交床尾和,只需要一秒鐘。家啲後生嘅行為,真係令小記諗唔通,睇唔透。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568




鍾意就快D Share啦!