掃呢頁CODE去手機

2018年11月24日 星期六

田蕊妮:雪卵唔怕冇仔生!41歲田蕊妮唔畀老公亂嚟 __,田蕊妮,

女人踏入4字頭又有咩好怕喎!視后田蕊妮(阿田)踩過界主持真人騷《女人四十》,她在節目中談到拍攝雪卵的題材,更自認已成為專家:「我哋生理上冇辦法同自然抗 ...


女人踏入4字頭又有咩好怕喎!


視后田蕊妮(阿田)踩過界主持真人騷《女人四十》,她在節目中談到拍攝雪卵的題材,更自認已成為專家:「我哋生理上冇辦法同自然抗衡,如果有啲女性好想有小朋友,我奉勸佢哋早啲去雪,因為卵子質素只會愈嚟愈唔好,但子宮唔會老,雪咗就冇後顧之憂,唔使驚就嚟冇得生,不過到時當然要考慮有冇咁嘅體力。」

她坦言最不安是在節目中說出自己與老公杜汶澤(阿澤)在生仔上的立場:「佢未準備好生小朋友,同埋喺單親家庭長大對佢影響好大,佢對小朋友同爸爸冇好清晰嘅形象同模式,淨係當咗我爸爸係佢爸爸。」至於阿田則比較傳統,曾認為婚後就要有小朋友,後來又覺得香港小朋友讀書很慘:「呢個問題反反覆覆喺我腦海出現,依家我有好明確嘅答案,媽媽係好無私、好偉大嘅人物,但我依家仲係自私。」至於可擔心會後悔?她認為生與不生小朋友各有好處,很難講會否後悔。

雖然阿澤的想法一直很清晰,但身為「愛妻號」的他,如果太太想生兒育女,他亦願意配合,阿田說:「萬一有意外,我同朋友都覺得佢會係個好爸爸。(可能『殺到嚟』又唔同?)係呀,不過我唔會畀佢『殺到嚟』!」

場地:The Stadium

服裝:HARRISON WONG

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!