網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月17日 星期六

努力尋找心靈伴侶 47歲小儀:仲有一口氣都唔會放棄 __,小儀,

小儀唔恨結婚,只想搵到一個心靈伴侶。(攝影:陳俊強、廖達燊)
「女人唔一定要結婚,最緊要有個伴!」47歲的阮小儀說。身材嬌小的小儀,仿如金庸筆下的「天山童姥」,樣子完全不似已到虎狼之齡,精靈活潑,96年加入商台做 ...


「女人唔一定要結婚,最緊要有個伴!」47歲的阮小儀說。



身材嬌小的小儀,仿如金庸筆下的「天山童姥」,樣子完全不似已到虎狼之齡,精靈活潑,96年加入商台做DJ,一份工至今做了22年,工作上搵到了長期飯碗,但愛情上仍然尋尋覓覓!



如果轉行,想做甚麼呢?小儀笑說:「梗係想做家庭主婦啦,哈哈哈!如果轉行嘅話,我希望可以做同動物有關,如果唔諗錢,做義工開心嘅,冇壓力,我好知足,比上不足比下有餘,同森美、林海峰比梗係唔得,但我一個屋邨妹,有依家生活已經好滿足。」



雖然想做家庭主婦,但小儀認為女人不一定要結婚:「女人最緊要有個伴,身份唔一定係老公,年紀越大發現老公不忠,離婚手續好繁複,如果係伴侶隨時拍下籮柚走,唔使畀筆錢律師賺,係相愛嘅話唔需要婚書,當然呢樣我要教育屋企,因為爸爸媽媽好傳統,覺得女人要有頭家才安穩,但我覺得有個伴緊要過老公。」



47歲的小儀仍未放棄愛情:「我努力中,仲有一口氣唔會放棄,因為身邊好多單身女仔選擇放棄,覺得自己40幾歲,自己唔係被揀之列,但我覺得唔好咁灰心,首先好多弟弟鍾意姐姐仔,失婚男士都唔差,有經歷反而為對方着想。身邊男人同我差唔多年紀,佢哋想識20幾歲,但真係追到原來唔開心,每日都擔驚受怕,因為知道女仔身邊有其他人追,而其他人後生過自己,成日猜度懷疑,最終都係散,所以搵差唔多年紀係舒服啲,人生去到埋尾階段都係希望風平浪靜,滑浪嗰啲都係後生時候玩。我唔係嫁唔出,未嫁啫,唔代表人生失敗,近年多咗獨立女性,安於自己歲數活得快樂,魅力先會出現。」



最後小儀畫出心目中的白馬王子:「塊面有好多鬚根,男人有好多毛髮好吸引,我唔要佢好似猩猩咁多心口毛手毛,但剃完鬚塊面有少少嚡嚡哋,感覺好有安全感,呢啲先係男人,如果滑過我,搵個女人都得啦,我幾鍾意有少少大男人性格,女人要有一個好man好強好多主見男人,先畀我有小鳥依人感覺,佢要生活上智慧叻,我係小富婆,唔使佢辛苦賺錢,最緊要氹到姐姐我開心,哈哈!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



【編輯推介】



【Marvel之父離世】Stan Lee感謝粉絲最後片段曝光

http://bit.ly/2TmsGnZ



【立立哭了】訪問中斷 洪卓立落淚說分手:我仍然相信愛情

http://bit.ly/2OLMGwI



【小玉、花輪送別】《小丸子》作者獲千人悼念 櫻桃子自畫像作靈堂照

http://bit.ly/2qNLeA7



【獨家】年中與女友分手 英識教育創辦人Samuel讚唐詩詠:She is great

http://bit.ly/2zXC74e



【一張圖回應火炭麗琪】王敏奕被鬧「八婆」 曾國祥貼蜜照撐女友 

http://bit.ly/2FA4FXk



小儀唔恨結婚,只想搵到一個心靈伴侶。(攝影:陳俊強、廖達燊) 小儀心目中的白馬王子要有鬚根 小儀心目中的白馬王子要有鬚根
小儀:「仲有一口氣都唔會放棄愛情!」

小儀:「仲有一口氣都唔會放棄愛情!」
小儀完全唔似47歲

小儀完全唔似47歲

鍾意就快D Share啦!