掃呢頁CODE去手機

2018年11月16日 星期五

【手指麻痺忍痛兩年】48歲古天樂頸椎骨移位美國做完大手術 __,古天樂,

【手指麻痺忍痛兩年】48歲古天樂頸椎骨移位美國做完大手術古天樂日前出席活動,頸上貼了一塊細長形膠布,原來他因頸椎骨移位,剛在美國完成大手術,:「因為痛 ...


  • 【手指麻痺忍痛兩年】48歲古天樂頸椎骨移位美國做完大手術


  • 古天樂日前出席活動,頸上貼了一塊細長形膠布,原來他因頸椎骨移位,剛在美國完成大手術,:「因為痛得好緊要,成日頸痛,十隻手指都麻痹晒,其實都持續咗一至兩年。我喺生日後兩日發現頸椎骨移咗位1cm,壓住神經線,於是決定去美國做手術,喺條頸入面鑲鈦金屬,做完一個禮拜左右,同屋企人梗係有擔心嘅。」

    古仔承認移位跟過去拍戲傷患有關,以後會否錫身?他表示:「醫生話6至8個禮拜會好,半年就完全好番。我都有擔心過影響帶,始終喺頸度開刀,醫生做手術嗰陣要撥開食道,所以佢話冇影響。」

    咁祝古仔好好休息後,盡快康復。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!