網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月28日 星期三

郭可盈:【50-1】郭可盈生日 全家總動員出動慶祝 __,郭可盈,

郭可盈尋日49歲生日,咁重要嘅日子當然係留畀家人啦!尋日49歲生日嘅美魔女郭可盈,喺微博上載多張慶祝照片,留言:「我要我愛和愛我的人,每年都一起《共同 ...


郭可盈尋日49歲生日,咁重要嘅日子當然係留畀家人尋日49歲生日嘅美魔女郭可盈,喺微博上載多張慶祝照片,留言:「我要我愛和愛我的人,每年都一起《共同 ...


郭可盈尋日49歲生日,咁重要嘅日子當然係留畀家人


尋日49歲生日嘅美魔女郭可盈,喺微博上載多張慶祝照片,留言:「我要我愛和愛我的人,每年都一起《共同渡過》!」可盈晒出一家人大合照,包括細佬郭可頌、弟婦熊黛林及其一對孖女Kaylor同Lyvia,當然唔少得老公林文龍同女兒津津,加埋十幾人,真係非常熱鬧!而除咗有三個蛋糕及大壽桃,枱上嘅巨型發光煎堆同「一柱擎天」拉糖絲相當吸睛!

而可盈另外又上載一家三口合照同之前慶祝嘅相,網民都祝佢生日快樂同永遠幸福,又大讚佢Keep得好好,一家顏值都好高呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!