網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月20日 星期二

【台慶50+1】全場波濤「胸」湧 蕭正楠賣口乖:我今晚睇唔到其他女仔 __,蕭正楠,

蕭正楠唔知幾時會娶黃翠如呢?!
黃翠如同男友蕭正楠現身台慶一齊接受訪問,講到翠如今晚只係露膊,蕭正楠話女友最性感係膊頭:「好靚呀呢啲,啲鎖骨唔係個個有,我自己就冇啦。」講到今晚個個女 ...


黃翠如同男友蕭正楠現身台慶一齊接受訪問,講到翠如今晚只係露膊,蕭正楠話女友最性感係膊頭:「好靚呀呢啲,啲鎖骨唔係個個有,我自己就冇啦。」講到今晚個個女藝人都性感,翠如有冇撳住男友唔畀佢周圍望?蕭正楠話:「Sorry喎,我今晚睇唔到其他女仔喎,我見到阿廉(曹永廉)囉!我見到其中一個有反應就係阿廉囉。」



翠如問佢有乜反應,佢就話:「憤怒嘅反應。」蕭正楠話近排拍劇,所以今晚台慶只會表演輕鬆短劇同《美女廚房》。講到今晚頒新加坡同大馬視帝視后,翠如話蕭正楠入咗最後5強,自己睇好男友,蕭正楠就話:「多謝多謝,有佢睇好我,信心真係多咗0.5。」問佢心目中有乜競敵,佢話唔清楚有邊個提名,但覺得《宮心計2深宮計》嘅馬國明同陳煒呼聲都好高。



另外,胡定欣透露準備件戰衣已經大半個月,佢話:「每年年尾公司都有好多大型活動,好頭痛究竟最後揀乜嘢衫呢,比較難呀,我好滿意今日選擇囉,一啲祼色打扮,比較少啲。」講到無綫上年有「限奶令」,無綫今年又有冇服裝指引?定欣話:「其實都冇,我覺得如果有身材有本錢,都不妨同大家分享吓,我都適當地分享,同埋都係嗰句,最緊要靚。」



講到最近傳佢放棄為自己視后拉票,全力幫好友黃智雯拉票,定欣否認話:「我從來都唔在意,我覺得獎項對每一個藝人嚟講,都係一份支持,同埋我覺得女仔嚟講競爭幾激烈,我都好支持我好姊妹智雯,煒哥我都好支持,希望今晚佢哋都有好成績啦(馬來西亞同新加坡視帝視后)。」



講到視帝,定欣話:「都難㗎,叮噹馬頭,我真係估唔到,私底下同事都會討論視帝係邊個嘅。」問老友胡杏兒係咪有第二胎?佢話:「我哋都比佢更加着急,佢都準備緊嘅,我哋聽日有活動,等佢自己講啦。」



Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊 http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票





精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



蕭正楠唔知幾時會娶黃翠如呢?! 蕭正楠話女友肩膊最靚。 蕭正楠話女友肩膊最靚。
即將結婚嘅木偶哥同歐陽巧瑩結伴到場。

即將結婚嘅木偶哥同歐陽巧瑩結伴到場。
譚俊彥與朱晨麗

譚俊彥與朱晨麗
龔嘉欣與陳豪

龔嘉欣與陳豪
蕭正楠笑言眼中只有阿廉,見到就有怒火。

蕭正楠笑言眼中只有阿廉,見到就有怒火。
對於胡杏兒再傳有喜,胡定欣賣關子。

對於胡杏兒再傳有喜,胡定欣賣關子。

鍾意就快D Share啦!