掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

【50+1萬千星輝】馬國明黃心穎無視Do姐要求 唔肯鏡頭前咀嘴 __,鄭裕玲,馬國明,黃心穎,Do姐,

【50+1萬千星輝】馬國明黃心穎無視Do姐要求唔肯鏡頭前咀嘴《萬千星輝》「是咁的Do姐法院」呢個環節,表面話要審啲藝員,但事實係點呢?唔客氣講句,根本 ...


  • 【50+1萬千星輝】馬國明黃心穎無視Do姐要求 唔肯鏡頭前咀嘴


  • 《萬千星輝》「是咁的Do姐法院」呢個環節,表面話要審啲藝員,但事實係點呢?唔客氣講句,根本就係無營養嘅鬧劇一場,睇完都唔知發生過啲咩事就話審完,搞到阿Bob都忍唔住話:「咁就審完?完全無審過喎。」Do姐都好坦白:「我有壓力呀!有人撩我(提示Do姐時間有限)。」

    雖然全程都唔知做緊乜,但有時都有一兩句好爆嘅說話,好似黃翠如講咗句:「拍劇拍到搵到條佬(蕭正楠)。」反而馬國明同黃心穎呢pair拖友就唔夠翠如大方喇,Do姐講到明要佢兩個錫返啖,但就不了了知。

    黃翠如爆咗句:「拍劇拍到搵到條佬(蕭正楠)。」

    聽到Do姐要求佢同心穎錫,馬明面色即變。



    鍾意就快D Share啦!