掃呢頁CODE去手機

2018年11月20日 星期二

【台慶50+1】汪阿Tag又出動 帶挈黃智雯連封兩視后 __,視后,黃智雯,

(電視截圖/設計圖片)
今年大台冇喺大馬或者新加坡搞頒獎禮,結果兩地嘅投票結果,就擺埋喺台慶頒獎。結果「馬來西亞最喜愛TVB女主角」最後三強由《深宮計2》胡定欣、《BB來了》 ...


今年大台冇喺大馬或者新加坡搞頒獎禮,結果兩地嘅投票結果,就擺埋喺台慶頒獎。



結果「馬來西亞最喜愛TVB女主角」最後三強由《深宮計2》胡定欣、《BB來了》李佳芯、《三個女人一個因》黃智雯爭。結果黃智雯贏咗,佢之前只係喺TVB拎過4次飛躍進步獎,或者喺大馬/新加坡拎過最喜愛角色等,無試過問鼎女主角。佢得獎時多謝汪阿姐,因為試過俾對方話演技唔掂,但最近就俾阿姐讚進步好大。之後佢再憑同一套劇,攞到「新加坡最喜愛TVB女主角」。



至於「馬來西亞我最喜愛TVB男主角」同新加坡視帝,就由袁偉豪《棟仁的時光》包辦,袁偉豪攞獎時話:「《棟仁的時光》畀到我好多難忘時刻,最早開工,最遲收工,眼袋大過雞蛋。」司儀Bob現場訪問袁偉豪女友張寶兒有乜想同男友講,張寶兒笑得好開心話:「你好叻呀,你好叻呀。」嘟姐忍唔住叫佢哋快啲結婚。



噚晚汪阿姐喺ig自創咗一個汪阿tag方法,喺啲相度寫上人名取代本身有嘅system,今晚台慶阿姐再用同一方法,影低咗黃智雯嘅表演環節,仲讚黃智雯sweet同靚。



Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊 http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



liza姐又喺ig用自己方式tag人。(ig圖片) liza姐又喺ig用自己方式tag人。(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)
(電視截圖)

(電視截圖)
(電視截圖)

(電視截圖)

鍾意就快D Share啦!