掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

巴打:性女港姐的50道陰影!經典台慶環節同Cap圖 馮盈盈最記得姜大衛…… __,港姐,馮盈盈,姜大衛,

巴打:性女港姐的50道陰影!經典台慶環節同Cap圖 馮盈盈最記得姜大衛……
巴打:性女港姐的50道陰影!經典台慶環節同Cap圖馮盈盈最記得姜大衛……每年11月為TVB台慶月份,早前一集《#後生仔傾吓偈》 ...


巴打:性女港姐的50道陰影!經典台慶環節同Cap圖 馮盈盈最記得姜大衛……





每年11月為TVB台慶月份,早前一集《#後生仔傾吓偈》就以「經典台慶環節」為主題,麥明詩提起肥姐沈殿霞踩雞蛋環節,引起眾人共鳴!另外講到TVB節目的經典截圖,馮盈盈就話自己最記得John哥姜大衛的一句對白……




馮盈盈台慶搶盡風頭,早前一集《#後生仔傾吓偈》中,眾人以「經典台慶環節」為主題,陸浩明表示好記得馬國明於台慶表演跳舞踩琴鍵,仲特登企起身扮馬明跳舞;而麥明詩就話肥姐沈殿霞於《歡樂滿東華》的踩雞蛋環節最令人深刻!

 馮盈盈
一班後生仔女都記得肥姐踩雞蛋。
 馮盈盈

呢一幕真係集體回憶!



馮盈盈

踩上雞蛋不特止,仲玩埋呼拉圈!



經典節目Cap圖 馮盈盈最記得姜大衛……

之後眾人又討論一啲近年網絡最常出現的經典截圖,6號第一時間話最正一定係「講呢啲」!

馮盈盈

X!講呢啲!



而馮盈盈就話自己最記得John哥姜大衛曾經喺一部古裝劇中,有一場戲係教訓自己徒弟,吊起對方並講咗句:「你唔明白,就吊到你明白為止!」盈盈啲口味,大家都了解





連個動作都記得!

John哥喺劇集《覆雨翻雲》一句對白,估唔到會成為經典Cap圖之一!


馮盈盈噴血透視裙 唔著底褲行紅地氈第一人

每年台慶,大家最關注都係一眾女星喺紅地氈上鬥靚鬥性感,而今年全場最性感就一定非馮盈盈莫屬,條裙側邊睇落完全真空,噴血程度冠絕眾女藝人!馮盈盈仲透露為咗美感同線條,連條底褲都除咗,堅係全真空!

馮盈盈

馮盈盈呢晚去到盡呀!不停謀殺菲林。



馮盈盈

大家覺得靚唔靚呢?


馮盈盈

兩邊真係睇晒!



行起上嚟都要小心翼翼。



 同淘寶「小姐」服裝撞樣?

其實馮盈盈之前都預告過台慶會隆重其事,條裙係由以色列運到港,仲係一個大品牌,「好多人爭呢條裙!」不過有網民就喺淘寶網發現咗類似款式的裙,介紹仲話係「酒店夜總會小姐工作服」……

睇真啲,可能一望感覺有啲似,其實好多細節都唔同嘅,起碼冇盈盈條裙兩邊透視先!

「酒店夜總會小姐工作服」盛惠168人仔……






你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!