網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月16日 星期五

【同連戰夫人撞樣?】54歲張曼玉現身上海 宣佈今年出EP __,張曼玉,

張曼玉被指與連戰夫人撞臉。(微博圖片/台灣《蘋果日報》)
54歲張曼玉,噚晚在上海出席活動,近年甚少現身嘅佢,成為全場焦點。而佢3、4年前出活動時,因為過瘦顯得有點憔悴,加上臉部紋路明顯而被指「變殘」。而且今 ...


54歲張曼玉,噚晚在上海出席活動,近年甚少現身嘅佢,成為全場焦點。而佢3、4年前出活動時,因為過瘦顯得有點憔悴,加上臉部紋路明顯而被指「變殘」。而且今次佢亮相時,頭髮剪短並染髮,臉頰仍顯得瘦削,但精神不錯,不過依然有台灣網民指佢跟75歲連戰夫人連方瑀神韻相似,網民感嘆歲月催人。



在活動紅地毯上,張曼玉透露最近工作計劃,忙於音樂方面,望今年可以出EP…咦,得番一個月左右咋喎。



其實張曼玉的演技是華人影壇傳奇,佢先後獲得康城同柏林影后,還有5次金馬影后及5次金像獎影后等多個影后殊榮。



但近年佢對音樂充滿熱誠,自從佢2004年拍前夫執導嘅電影《錯過又如何》後,開始接觸獨立音樂人,並在電影中演唱四首歌,此後佢開始用電腦軟件製作音樂,2012年佢曾與樂隊在北京首次公開現場獻唱。2014年張曼玉以搖滾歌手身份,獲邀在上海草莓音樂節中獻唱《甜蜜蜜》等,其低沉嗓音雖然遭到批評,不過佢始終有一顆搖滾心,2015年佢仲為電影《戀愛中的城市》創作兼主唱主題曲《如果沒了你》,仍在追音樂夢。



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



張曼玉噚晚出席上海活動。(微博圖片) 張曼玉噚晚出席上海活動。(微博圖片)
佢透露今年出EP。(微博圖片)

佢透露今年出EP。(微博圖片)
2014年張曼玉曾在活動上打碟。(資料圖片)

2014年張曼玉曾在活動上打碟。(資料圖片)
2016年佢為謝霆鋒嘅《十二道鋒味》做嘉賓。(資料圖片)

2016年佢為謝霆鋒嘅《十二道鋒味》做嘉賓。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!