網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月18日 星期日

第55屆金馬獎:【黑面】鞏俐拒上台頒獎 關陶晶瑩事? __,陶晶瑩,鞏俐,

究竟係乜原因呢?台灣影壇盛事《第55屆金馬獎頒獎典禮》塵埃落定,部分賽果出人意表,不過要數最受人注目,都要講係台下嘅鞏俐,佢唔肯上台頒獎配埋一張黑面相 ...


究竟係乜原因呢?


台灣影壇盛事《第55屆金馬獎頒獎典禮》塵埃落定,部分賽果出人意表,不過要數最受人注目,都要講係台下嘅鞏俐,佢唔肯上台頒獎配埋一張黑面相,火速成為網民熱話!

話說頒最後一項獎座「最佳劇情長片」時,原定係由李安同鞏俐一齊上台頒發,點知最後得李安一個人上台,而鞏俐就坐喺台下,李安曾經邀請鞏俐上台一齊頒獎,不過最終鞏俐都係拒絕,李安在台上表示尊重鞏俐嘅決定自獎。

作為評審團主席嘅鞏俐竟然冇去傳媒採訪區交待評審過程,要由其他評審代勞,而李安接受訪問時替鞏俐解圍稱:「她想跟他們評審同事坐在一起,就決定不上來了。」事後即傳出鞏俐嘅種種反常行為全因對賽果不滿,有指她在評審投票時已經唔多高興,投票完得到結果之後更加黑面,不過鞏俐對邊個獎嘅賽果唔滿意就未有提及。

亦有指主持之一的陶晶瑩走到觀眾席介紹評審團時,不僅沒有訪問鞏俐,甚至連佢個名都冇提,而鞏俐咁啱又擰歪面,因此傳出佢哋應該係有過節,網民猜測鞏俐就係因為「被無視」,所以選擇唔上台頒獎作「回敬」。消息傳出後,陶晶瑩即劇喺社交網喊冤,強調:「天啊!冤枉!我在廣告時問鞏俐要不要說幾句話,她說她不想,她覺得自己已經說得夠多了。經過一再確認才不打擾她。」陶晶瑩希望大家唔好再執着一個畫面,等呢個電影界盛事可以圓滿結束。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!