掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

第55屆金馬獎:金馬獎:袁富華質問周星馳最經典 __,周星馳,

袁富華奪金馬獎最佳男配角。出爐金馬獎最佳男配角袁富華憑電影《翠絲》得獎,演出經驗豐富的他,最令人印象深刻的是在電影《喜劇之王》中質問周星馳,大喝:「你 ...


袁富華奪金馬獎最佳男配角。


出爐金馬獎最佳男配角袁富華憑電影《翠絲》得獎,演出經驗豐富的他,最令人印象深刻的是在電影《喜劇之王》中質問周星馳,大喝:「你唔係外賣仔!」袁富華在頒獎禮後台接受訪問,問到如何揣摩得獎電影《翠絲》的角色,他說:「今次演誇性別人士,但同主角唔同,佢連誇性別人士呢個名詞都唔知,只係覺得同其他男士有啲唔同,外在就係演一個從小練功嘅粵劇花旦,係我需要練習嘅嘢,都要搵粵劇老師惡補,公司亦有安排我同一啲真嘅誇性別人士傾偈,等我知道佢哋嘅女人心,佢哋係比較敏感,較有同理心,溫柔得嚟有啲刻薄,我就慢慢培養出呢種氣質。」

他又指沒有抗拒過接演這個比較「踩界」的角色:「身邊有同性戀人士,誇性別人士都有,我同導演都有傾,我哋其實活在同一個世界,應該一齊創造更好嘅世界,更好嘅藝術,感動更多人。」他又指沒有想過首次提名就能得獎,多年來也只是在舞台劇界得過男配角一次,陪跑的次數很多,所以特別感謝金馬獎的肯定。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!