掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

吳君如:吳君如送驚喜!陳可辛56歲生日自稱小鮮肉 __,吳君如,陳可辛,

生日快樂~導演陳可辛尋日56歲生日,日理萬機嘅佢要喺武漢開工,不過吳君如又點會捨得要honey孤獨度過呀,於是佢全家人突登飛過去送驚喜為陳可辛慶祝,女 ...


生日快樂~


導演陳可辛尋日56歲生日,日理萬機嘅佢要喺武漢開工,不過吳君如又點會捨得要honey孤獨度過呀,於是佢全家人突登飛過去送驚喜為陳可辛慶祝,女兒陳是知及陳父都在場!

君如同陳可辛仲Sweet到嘟晒嘴,佢留言:「全家✈來劇組給你過生日, 你真的好大牌!射手座老男孩,happy birthday!」其後佢再話:「陳可辛說他是『小鮮肉』,因為和易烊千璽一天生日。」

易烊千璽其實係大陸組合TFBOYS成員,尋日係佢18歲生日,同陳可辛差成38年,名副其實係小鮮肉,不過好多人都驚訝陳可辛竟然咁跟得上潮流,知道邊個係易烊千璽咁話!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!