掃呢頁CODE去手機

2018年11月25日 星期日

吳日言:【克服臍帶纏頸】吳日言順產誕6.6磅B女 __,吳日言,

吳日言公布囡囡出咗世喇!啱啱今日35歲生日嘅藝人吳日言(Yan)有喜訊公布,佢同老公嘅愛情結晶品出咗世啦!B女Bea重6.6磅母女平安。懷孕期間患上妊 ...


吳日言公布囡囡出咗世喇!啱啱今日35歲生日嘅藝人吳日言(Yan)有喜訊公布,佢同老公嘅愛情結晶品出咗世B女Bea重6.6磅母女平安。懷孕期間患上妊 ...


吳日言公布囡囡出咗世喇!


啱啱今日35歲生日嘅藝人吳日言(Yan)有喜訊公布,佢同老公嘅愛情結晶品出咗世B女Bea重6.6磅母女平安。

懷孕期間患上妊娠糖尿,加上產前預測BB有機會出現臍帶纏頸問題,不過Yan希望感受完整做媽咪嘅感覺包括痛楚:「可能好多媽咪都會選擇開刀一了百了,但係呢一種痛只有媽咪先會知,我想好好記住。」加上醫生畀咗好多鼓勵,Yan最終決定嘗試順產,大前提係BB安全為先。

經歷長時間陣痛,期間由監察儀器顯示的「鎮痛指數」更高達127,約十小時左右,佢透露BB突然情況不穩,心跳更跌落80並不樂觀,五分鐘內未能順產便要緊急開刀,當時佢乜都冇諗,淨係知道要出力出力再出力,最後成功克服臍帶纏頸同埋BB位置等問題,成功誕下愛女。

Yan指當時好感動,但係已經筋疲力竭眼淚都流唔出,之後更因血壓指數太低要喺產房休息兩個鐘,笑言好似發咗一場噩夢,夢醒之後就收到一份大禮物,雖然好辛苦但係都值得,稱Bea就係佢今年最大嘅生日禮物。問到Bea幾時出世?Yan表示想幫囡囡保留一啲私隱,只可以講自己、老公同囡囡都係十一月生日,囡囡趕得切出世同自己慶祝生日。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!