掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

【71歲甘草陳嘉儀的爆趣回答】復出拍《十月初五》:無綫酬勞只夠坐車 __,周嘉儀,無綫,陳嘉儀,

無綫有好多老戲骨,大家未必嗌得出佢哋個名,但絕對認得出佢哋個樣,就好似已經71歲嘅陳嘉儀(嘉儀姐)咁樣。雖然嘉儀姐2009年已經離開無綫再無幕前演出, ...




無綫有好多老戲骨,大家未必嗌得出佢哋個名,但絕對認得出佢哋個樣,就好似已經71歲嘅陳嘉儀(嘉儀姐)咁樣。

雖然嘉儀姐2009年已經離開無綫再無幕前演出,但外表幾乎無變,一眼就認得出,71歲嚟講真係keep得好好!而且出街買個餸都姿柔淡定,果然係演慣夫人、闊太。不過嘉儀姐雍容華貴嘅闊太形象,係公仔箱俾觀眾嘅感覺,其實同佢傾過偈,就會發現佢都幾爆幾有可愛架。

以2000年佢重投電視圈拍《十月初五的月光》為例,當時嘉儀姐已經有17年無拍劇,難得復出緊係要問下無綫係咪重金禮聘打動佢啦,點知佢一啲都唔怕方丈份人好小氣咁話:「復出拍劇酬勞唔理想,剩係夠我用嚟買化妝品同坐車。亞視都有邀請我拍劇,酬勞仲多過無綫一倍,不過我應承無綫在先。」

另外,據知嘉儀姐2009年62歲離開無綫,唔係退休,而係為照顧患病老公,所以甘願放棄喜歡嘅演員生涯。有傳媒問佢點解離開、會否得閒復出過戲癮,佢嘅回答保持一貫爆趣,同時又充滿住感人嘅愛:「我老公經常出入醫院,仲拍乜鬼劇啫,梗係家庭緊要啲講真,我哋一把年紀,無幾多年喺人世,有時間都陪下老公啦,以前老公冇事就話拍吓啫。」

《壹》仔見到嘉儀姐當日,佢買咗一陣餸就要搵位坐低食粒藥,再抖返一段時間先起身離開。所以除咗照顧老公,嘉儀姐你都要保重身體,唔好太操勞呀!

鍾意就快D Share啦!