掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

汪明荃:71歲汪明荃加盟玩IG 掀Tag人新潮流 __,汪明荃,

真係好!創!新!時下後生仔女興玩IG、FB呢啲社交網,就連70+1歲嘅汪明荃(Liza姐)亦跟得上潮流,近日終於開通個人IG帳戶同年輕人齊齊鬥In!唔 ...


真係好!創!新!


時下後生仔女興玩IG、FB呢啲社交網,就連70+1歲嘅汪明荃(Liza姐)亦跟得上潮流,近日終於開通個人IG帳戶同年輕人齊齊鬥In!唔係講笑,Liza姐一向出名做嘢勤力,估唔到佢就連出Post都好勤力,一日起碼出到兩、三個Post,仲要無限靚相大放送,內容豐富添!

日前,Liza姐出席盆菜宴活動,藝人朱咪咪、區瑞強、蔡康年等都有出席,之後Liza姐就喺IG晒出好多大合照,當然有順便Tag埋一班賓客啦。不過重點就嚟喇,網友發現Liza姐Tag人嘅方式好獨特,直接喺張相上揮筆寫大家個名,仲要細心加番個頭銜,睇嚟個人風格呢樣嘢…Liza姐真係高幾班。

有網友見到後就覺得好得意,並大讚Liza姐好有心,仲話如果遇着一啲冇開IG帳戶嘅朋友,都可以仿傚Liza姐咁樣Tag人呀!

之後,有份主持《#後生仔傾吓偈》嘅陸浩明同麥明詩亦即刻技能Get,紛紛學Liza姐嘅獨特Tag人方式,麥明詩留言:「台慶綵排,Liza姐教我哋tag相新方法😜 係愛嘅tag法😍!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!