掃呢頁CODE去手機

2018年11月24日 星期六

吳尊:【凍齡男神】吳尊爸爸72歲 竟然仲係咁嘅樣 __,吳尊,

吳尊爸爸完全唔似72歲!有「汶萊王子」之稱嘅男星吳尊公認靚仔有型,不過近日拍攝綜藝節目《最美的時光》時,佢嘅顏值竟然受到挑戰!事關吳尊邀請埋爸爸一齊亮 ...


吳尊爸爸完全唔似72歲!


有「汶萊王子」之稱嘅男星吳尊公認靚仔有型,不過近日拍攝綜藝節目《最美的時光》時,佢嘅顏值竟然受到挑戰!事關吳尊邀請埋爸爸一齊亮相節目,吳爸爸一現身,就引嚟其他嘉賓瘋狂大嗌:「也太帥了吧!」

動作表情神複製

雖然吳爸爸已72歲,但仍有一頭黑髮,打扮相當緊貼潮流,唔怪得其他嘉賓都話未見到樣,真係以為係後生仔,仲讚佢係凍齡男神!而吳尊亦感性地喺微博發文:「緣分讓我們成為父子,連動作和神情都像複製黏貼下來一樣,希望我們『吳家第四寶』可以給大家帶來更多的喜悅」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!