掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

「將你由上到下都摸勻」安檢員性騷擾高大靚仔歌手仲要晒命被停職 巴打:爽完就算啦7頭! __,

「將你由上到下都摸勻」安檢員性騷擾高大靚仔歌手仲要晒命被停職 巴打:爽完就算啦7頭!
「將你由上到下都摸勻」安檢員性騷擾高大靚仔歌手仲要晒命被停職巴打:爽完就算啦7頭!經常有好多fans羨慕喺機場做安檢嘅海關人員,因為只要遇到明星,就可 ...


「將你由上到下都摸勻」安檢員性騷擾高大靚仔歌手仲要晒命被停職 巴打:爽完就算啦7頭!





經常有好多fans羨慕喺機場做安檢嘅海關人員,因為只要遇到明星,就可以同佢哋有「肌膚之親」,諗諗都爽,不過日前爆出有位海關人員性騷擾某位高大靚仔明星,到底咩事?




台灣人歌手信(蘇見信)高大靚仔,喺中港台都紅嘅,最近去咗內地宣傳新歌,但就爆出俾海關人員鹹豬手性騷擾,涉事人員傳聞已被停職!



日前在網絡套傳,信喺合肥嘅新橋機場,一位女安檢人員就幫信安檢,對信片出鹹豬手,事後仲喺微博晒命,@埋信話「信,你真的好高,剛才把你從上到下摸個遍,圓圓的屁股」,又話「你衣服穿太少了」,引起粉絲怒火向機場投訴(緊係啦,你摸到我摸唔到喎!port死你!)



事後涉事人員有道歉話「發布了一些不恰當內容,給信造成身心傷害,也給單位的聲譽形承造成損害」你話你係咪On9呀,摸完爽完又要晒命,最後咪7咗囉!

膠通消息來源:微博



其他膠文:

極不安!人妻岑麗香驚變獨眼巨人 巴打:佢對眼就嚟黐埋一齊!

愈大愈靚嘅「香香公主」岑麗香離開大台之後,都係養尊處價為主,得閒出下活動拍下廣告搵快錢,唔洗再喺大台捱更抵夜拍劇,就自然容光煥發香香靚就係靚咗,不過好似靚得古惑咗喎!最近就有連登巴打話:「驚嚇!岑麗香對眼就嚟黐埋一齊!」香香嘅五官疑似又發生咗微妙嘅變化⋯⋯



一直盛傳香香對眼係有做「開眼頭」,連登巴打就發現佢兩眼之間嘅距離好似愈來愈窄。



大家不妨睇下佢嘅近照,度一度兩眼之間條gap⋯⋯





對電眼愈來愈迷人喎!





香香喺今個月17號渡過34歲生日,唔知佢嘅生日願望係咪愈大愈靚?





回帶睇返佢8年前選華姐嘅樣貎。



連登巴打點睇?







連登仔成日都恥笑As One嘅成員Shin眼距闊到可以擺多對眼,今次佢哋就叫Shin分幾cm俾香香喎!





香香高中時代嘅相又俾人回帶。

膠通消息來源:岑麗香IG、連登、網絡圖片



34歲人妻岑麗香逆向生長 女神曾經包面、細眼「差好大」

「香香公主」岑麗香自從結咗婚之後,除咗個人愈來愈靚之外,佢嘅招牌包包面都開始消失了。所謂「女大十八變」,依家香香公主五官立體,面型又尖,但睇返佢以前啲相,可以話係銳變。



岑麗香個樣真係愈來愈後生同可愛,完全睇唔出佢已經34歲。



睇返佢學生時代嘅樣,真係同依家係兩大風格。當時招牌包包面仲喺到,但係對眼就唔夠依家咁大啦,有網民都好奇佢係咪偷偷地做咗手腳。

佢去參選2010國際中華小姐時,仲係有一身黝黑皮膚,條眉更係走歐美風。



香香公主以前有baby fat,塊面都幾圓潤添。



出道7年嘅佢,拍咗唔少電視劇,前年更同男朋友結婚,步入人生另一個階段,即使已經係人地嘅女人,但依家佢已經變成新一代女神BB

膠通消息來源:網上圖片、heungheungeliza





你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!