網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月29日 星期四

【82歲俾女飛好陰功】謝賢揸拐杖獨居呻慘:日日望住個海似坐監(足本版) __,謝賢,

82歲失戀會點?原來同其他年紀失戀一樣咁慘!拍拖13年,謝賢同細佢49年嘅上海姑娘CoCo,爺孫戀今年玩完,佢仲話自己次次都俾女飛。冇愛情滋潤,佢似乎 ...




82歲失戀會點?原來同其他年紀失戀一樣咁慘!

拍拖13年,謝賢同細佢49年嘅上海姑娘CoCo,爺孫戀今年玩完,佢仲話自己次次都俾女飛。

冇愛情滋潤,佢似乎顯出老態,行街都帶埋拐杖傍身。

「我真係好悶,一個人住一間屋,起身望住個海,食飯又一個人食,幾枯燥!我好似坐監咁,冇拖拍,平時我真係一條冷呀,陰功!」謝賢說。

雖然冇女友,好在四哥有朋友陪,兩支公喺商場打發時間,慢無目的周圍逛。佢明顯冇以前咁風騷,神情仲有啲落寞,好在狀態仍然幾弗,雖然有帶伸縮拐杖傍身,但通常都係拎住,好少用嚟借力。

撞到當年幫霆鋒打頂包案嘅清洪大狀,兩個就互相問候下。四哥喺商場不斷被集郵,佢當然冇托手踭,有求必應,對fans好友善。

佢對小朋友特別關心,可能係掛住兩粒孫啩!四哥話平均兩星期見孫仔一次,好規律。

不過平日冇特別嘢做,霆鋒忙拍拖同做嘢,婷婷又周圍飛,佢喺香港日日享清福真係幾悶嘅,難怪佢放風話想拍嘢

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!