掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

【娛樂人物】痛憶老婆懷孕8個月小產張衞健活在陰霾 __,張衞健,

張衞健用盡辦法讓老婆走出小產的陰影,但原來自己一直未從傷痛恢復。
張衞健用盡辦法讓老婆走出小產的陰影,但原來自己一直未從傷痛恢復。張衞健妻子張茜於08年在懷孕八個月時流產,當時張衞健傾力協助太太復原,不過原來身陷失胎 ...


張衞健妻子張茜於08年在懷孕八個月時流產,當時張衞健傾力協助太太復原,不過原來身陷失胎陰霾的,除了張茜,還有張衞健自己。張衞健日前在尖沙嘴接受《蘋果》專訪,他回憶時仍猶有餘悸:「當年都唔知自己受創傷,只係知道如何去照顧太太,到太太走出陰霾,原來我仲喺裏面!」

撰文:余燕儀

攝影:陳慧安

張衞健99年與張茜因拍劇認識,兩人於04年結婚,09年行禮。張茜長期在北京工作,而健仔家人及朋友則在香港,不時要分隔異地,他笑說:「我哋唔會check電話,我哋不停做到小別勝新婚,見到好開心好珍惜,見唔到時候會信任對方。」08年,張茜懷孕八個月流產,向來淡淡定定的健仔也方寸大亂,只知出盡法寶幫助太太:「我整個人所有心神、細胞,完全投入喺佢身上,希望佢以最短時間身心得到一百巴仙恢復,做啲乜嘢可以令佢忘記呢,同佢玩乜嘢遊戲可以開心一個鐘、半個鐘?15分鐘都好吖!快啲帶隻狗返嚟先,佢見到隻狗就開心,又或者買啲時裝雜誌先,佢咁鍾意睇。」



健仔與胞弟Henry(左)曾起誤會,他謂Henry年初逝世,追思彌撒當天他的心情很亂。 健仔與胞弟Henry(左)曾起誤會,他謂Henry年初逝世,追思彌撒當天他的心情很亂。
張衞健入行後,先後跟江欣燕和宣萱(右圖)拍拖。資料圖片

張衞健入行後,先後跟江欣燕和宣萱(右圖)拍拖。資料圖片
健仔跟張茜拍拖時常分隔兩地,他說從沒想過劈腿。資料圖片

健仔跟張茜拍拖時常分隔兩地,他說從沒想過劈腿。資料圖片

今年參與治療

張茜在健仔悉心照料下,很快便走出陰霾,反而仍有問題的原來是他。健仔說:「今年我參與天主教會關於失胎父母心靈治療講座,當中我學識一樣嘢,大部份朋友都將所有注意力擺喺女人度,當然係女人最痛苦,但大部份嘅人都忽略咗爸爸都好hurt,甚至乎自己都唔知,正正好似我咁。」健仔指當年不知自己受創傷,只知道如何去照顧太太:「到太太走出陰霾,原來我仲喺裏面,參加完呢個講座,我先意識到老婆好番之後,自己都唔係咁好,唔係好開心,閉閉翳翳。如果有讀者失胎,除咗照顧女士,大家都要注意男士嘅創傷。」



幫藍潔瑛讀經

留港的時間,健仔就是為了多見母親及情同手足的好友許志安、蘇永康及梁漢文,反而他跟前經理人兼胞弟張衞彝(Henry)卻兄弟緣淺。曾患抑鬱的Henry早年指健仔拖欠其2千萬元佣金,健仔稱指控不實,張母亦力撐健仔孝順兼顧家,自此兩兄弟甚少來往。今年1月,Henry倒斃上水寓所,健仔說:「今年年頭Henry去世,好徬徨,唔知道點去照顧後事,記得入教堂追思彌撒嗰刻,我仲好亂,有個男仔行埋嚟同我握手,笑住講:『今晚我會為你弟弟追思彌撒讀經,放心,今晚會一切順利進行,你哋唔好太傷心!』」

這名陌生男子的笑容,令健仔感到莫名的溫暖,之後健仔反思:「我可唔可以做佢嘅角色?我同佢三唔識七,佢都嚟幫我弟弟讀經做義工,如果一個唔識嘅人舉行追思彌撒,我可唔可以好似嗰個人咁,行埋去同家屬講:『你好,我係張衞健,我今晚將會為亡者讀經,放心,今晚一切會順利進行,唔好太傷心!』」就是因為這個想法,雖然健仔跟藍潔瑛不熟,早前他也去到藍潔瑛的追思彌撒上幫忙讀經,為的就是希望將這一份人與人的關懷散播開去。



健仔(右一)細個時父親(右二)拋妻棄子,他說三十多年來都沒有怨恨。

健仔(右一)細個時父親(右二)拋妻棄子,他說三十多年來都沒有怨恨。

跟父斷絕來往

其實近年Henry與健仔有否修好?健仔坦言:「我覺得作為一個哥哥,應該做嘅我都盡咗力。咁多年嚟我有冇做過一啲對人唔住嘅嘢,我相信任何人都有,我哋唔係聖人,但喺我人生,對人對事盡量唔好有遺憾,尤其對老人家。」健仔讀中二時爸爸因有外遇拋妻棄子,自此兩父子斷絕來往三十多年,對父親有遺憾嗎?健仔淡然說:「更加冇遺憾,可以講係冇乜感情嘞,見到可能唔認得㖭,怨恨真係冇,一百巴仙冇,反而某程度上感謝。如果佢一直陪住我長大,我唔會17歲去酒廊唱歌搵食,19歲唔會去參加新秀攞咗冠軍。」希望跟父親見面?他搖頭說:「我話畀你聽會都呃你啦,但講真,如果𠵱家我父親突然出現喺我面前,或者透過親戚朋友表示可唔可以照顧佢,我會。」

場地提供:W Hotel




鍾意就快D Share啦!