掃呢頁CODE去手機

2018年11月24日 星期六

【積極面對】李嫣8月再做兔唇手術 李亞鵬心痛落淚:想過把她一輩子藏在美國 __,李亞鵬,

李嫣天生患有兔唇,但佢表現堅持,臉上常掛着笑容。(互聯網圖片)
王菲與李亞鵬所生嘅女兒李嫣,天生患有兔唇。李亞鵬日前接受大陸主持楊瀾訪問,透露李嫣喺今年8月再次入院接受手術,當時李嫣表現堅強,冇任何恐懼同緊張,反而 ...


王菲與李亞鵬所生嘅女兒李嫣,天生患有兔唇。李亞鵬日前接受大陸主持楊瀾訪問,透露李嫣喺今年8月再次入院接受手術,當時李嫣表現堅強,冇任何恐懼同緊張,反而自己喺囡囡進入手術室後,落樓下嘅馬路邊擔心到喊咗出嚟。



當年37歲嘅王菲喺懷孕4個月時,胎兒已被確診患上先天性唇顎裂(兔唇),不過佢哋都堅持將囡囡生下來。李亞鵬話:「我的信仰不允許我這麼做(墮胎)」。李嫣出世後,待王菲坐完月就帶女兒赴美國接受漫長嘅治療,據悉李嫣第一次接受手術時,只有3個月大,令父母非常心痛。



李亞鵬直言因為擔心女兒心靈受創,諗過要將女兒一輩子藏美國,佢話:「嫣兒剛出生的時候,其實我有想過,要不然就把她一輩子藏在美國吧!至少可以保護她!」可幸李嫣一直都好堅強,早前為雜誌拍攝封面,充滿陽光氣息,還會跟爸爸一起為「嫣然基金」做探訪,與同樣患有兔唇嘅小朋友給予鼓勵。



Google Play 2018 年度最受歡迎應用程式,請即點擊

http://bit.ly/2FCthz5 投《蘋果動新聞》一票





精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



李嫣天生患有兔唇,但佢表現堅持,臉上常掛着笑容。(互聯網圖片) 李亞鵬同王菲成立「嫣然基金」,為患有兔唇的小朋友籌款醫病。(互聯網圖片) 李亞鵬同王菲成立「嫣然基金」,為患有兔唇的小朋友籌款醫病。(互聯網圖片)
因為擔心女兒心靈受創,李亞鵬諗過要將女兒一輩子藏在美國。(互聯網圖片)

因為擔心女兒心靈受創,李亞鵬諗過要將女兒一輩子藏在美國。(互聯網圖片)
今年8月,李嫣再次入院做兔唇手術,李亞鵬擔心到喊。(互聯網圖片)

今年8月,李嫣再次入院做兔唇手術,李亞鵬擔心到喊。(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!