網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月27日 星期二

【8月先話做試管嬰兒】堅稱鍾麗緹冇打過一針 張倫碩:期待命運安排 __,張倫碩,鍾麗緹,

(資料圖片)
48歲嘅鍾麗緹(Christy)喺2016年同細佢12年嘅大陸男星張倫碩結婚,Christy同兩個前夫分別生咗三名女,雖然張倫碩一直當咗佢哋係親生女看 ...


48歲嘅鍾麗緹(Christy)喺2016年同細佢12年嘅大陸男星張倫碩結婚,Christy同兩個前夫分別生咗三名女,雖然張倫碩一直當咗佢哋係親生女看待,不過Christy話自己都希望同張倫碩生番個bb,所以今年8月佢喺微博自爆為咗懷孕而用藥,亦嘗試做試管嬰兒。(新聞連結: https://bit.ly/2TOZIwV )



日前有一個自稱係知名情感作家嘅人,喺微博留言話Christy為咗生B而食大量激素藥物,結果張倫碩噚日喺微博發文反擊,仲話自己諗過報警:「首先你寫的全是假的。其次你的無知和無謂真的讓我驚訝!我老婆從沒打過一針,也沒吃過任何激素類藥物。我也從沒給過她任何壓力。她只是早睡早起吃得好鍛煉的好來調整自己的激素水準。」後來呢個知名作家寫嘅文章已經刪咗,今日張倫碩亦再喺微博留言:「對於備孕這件事,不一樣的醫生有不一樣的治療態度和方法。幸運的是我們接觸的醫生都給了我們很積極正面的鼓勵和引導。我們都一直很積極快樂的期待命運的安排。謝謝大家的關心和支持。」



之不過有網民質疑張倫碩嘅說法,鍾麗緹回應台灣《蘋果》話:「我其實已經備孕將近一年,調理身體、作息規律、多運動、做針灸等等,所有的目的都是讓身體更好更健康,心裡也更快樂。我要開心的活到100歲!現在都還沒走到一半的時間,而我也生過三個小孩了,我很有信心,自己的身體早就知道怎麼樣生小孩,而我也會繼續用正面的態度期待著。我們一家都過得非常好,倫碩也非常愛我、愛三個小孩。希望可以得到大家的祝福,也祝福全天下的女人都可以跟我一樣的快樂,要對生活充滿希望。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(資料圖片) 鍾麗緹一直希望同老公生番個b。(資料圖片) 鍾麗緹一直希望同老公生番個b。(資料圖片)
張倫碩噚日喺微博為老婆反擊。(微博截圖)

張倫碩噚日喺微博為老婆反擊。(微博截圖)
(微博截圖)

(微博截圖)
喺今年8月,鍾麗緹曾經話過為咗生b食藥。(微博圖片)

喺今年8月,鍾麗緹曾經話過為咗生b食藥。(微博圖片)
(微博圖片)

(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!