掃呢頁CODE去手機

2018年11月27日 星期二

張雨綺:【9月宣布離婚】張雨綺公開接受前夫追求 __,張雨綺,

真係成地花生殼…世事真係咩都有可能!內地女星張雨綺今年9月被爆與富商前夫袁巴元持刀家暴,仲搞到報警收場,翌日就透過經理人宣布離婚,連二人住處豪宅思南公 ...


真係成地花生殼…


世事真係咩都有可能!內地女星張雨綺今年9月被爆與富商前夫袁巴元持刀家暴,仲搞到報警收場,翌日就透過經理人宣布離婚,連二人住處豪宅思南公館都放埋租,兩年婚姻Bye bye。不過到咗本月初,兩人忽然翹手行街狀甚親密,即傳出二人復合。

好喇,到咗今日(27日)一早,張雨綺就喺微博公開發文:「一個單身女人是可以接受全世界單身男人的追求的 ,包括她的前夫」Wait?!即係……間接對外表示接受前夫追求,雖然佢未有指係邊位前夫,不過睇嚟答案都好呼之欲出。而發文唔夠半個鐘,就已經吸咗逾3萬個like,睇嚟網友都食住花生等聽到佢哋公布復合嘅好消息喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!