掃呢頁CODE去手機

2018年11月3日 星期六

【A車改路線】A線機場巴士兜埋港珠澳大橋先出市區 市民憂同E車冇分別 __,港珠澳大橋,

港珠澳大橋上月24日通車,「A」線機場巴士路線亦因而有變動。為配合大橋通車,目前有八條「A」線機場巴士,增加港珠澳大橋香港口岸站。機場員工張先生表示, ...




港珠澳大橋上月24日通車,「A」線機場巴士路線亦因而有變動。

為配合大橋通車,目前有八條「A」線機場巴士,增加港珠澳大橋香港口岸站。機場員工張先生表示,現時車程較以往多了十多分鐘,「而家兜咗去港珠澳大橋,之後都係經原路出嚟,結果計咗數,好似同E車差唔多時間,但就畀多一倍車錢。」

運輸署日前表示,計劃於本月24日起,所有機場巴士「A」線往市區方向,將先經港珠澳大橋香港口岸站,再出市區,又指新路線會改行即將開通的屯門至赤鱲角南面連接路主線,較途經機場島現有道路的路程短約一公里。另外亦考慮日後將「A」線往機場方向同樣取道南面連接路,在大橋香港口岸先停站,再往機場。

在港珠澳大橋上班的阮先生表示,歡迎新路線安排,「而家先喺機場上客,再到港珠澳(大橋),再兜到機場迴旋處,再從頭出去,費時失事,如果你行南面的新路當然快好多。」

乘客李先生則擔心新安排會加長乘車時間:「我目的地係機場,就唔應該經港珠澳(大橋),我唔知道會唔會時間耐咗,如果耐咗就會覺得有啲嘥時間。」他又指平時機場巴士也有不少乘客,擔心會加重巴士負荷,「如果再經港珠澳(大橋),可能會更加冇位或者更迫,因為本身好多時都係冇位擺行李,或者架車上好迫,企都冇位企。」

屯門區議會交委會委員甄紹南質疑,行程短了未必等如車程時間縮短,「行程可能會比較短,不過佢多咗人工島上落客,多咗一個站就自然會多咗上落客嘅時間,變相整個車程都會耐咗。」

撰文:鄭靖而

攝影:李育明

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!