掃呢頁CODE去手機

2018年11月21日 星期三

【猜猜我是誰】偶像係Angelababy 關楚耀女友:妳造就了我這些年的審美觀 __,楊穎,關楚耀,Angelababy,

Joann個樣真係經常都唔同。(網上圖片)
我變!我變!我變變變!介紹番先,呢位長頭髮、大眼、尖臉兼擁有長而直間尺鼻「完美」組合嘅姑娘仔,就係關楚耀新女友JoannLaw喇!現職空姐嘅Joann ...


我變!我變!我變變變!



介紹番先,呢位長頭髮、大眼、尖臉兼擁有長而直間尺鼻「完美」組合嘅姑娘仔,就係關楚耀新女友Joann Law喇!現職空姐嘅Joann,據知畢業後已經加入空姐行列,但當時只係做咗一年,就簽約模特兒公司做Model,後來先再重操故業。



Joann過去參與過不少模持兒及廣告工作,2015年更為《蘋果》一篇介紹化妝品嘅報道做示範,由於當中包含Joann化妝前嘅素顏樣,網民今時今日都仍然攞番呢輯相無限loop同開心share!



事實上,Joann嘅舊照、模特兒公司網站官方照,同埋佢喺自己Ig貼嘅相,樣貌的確分別好大,而且好似同好多人「撞樣」。而佢嘅偶像就係o靚模始祖、現時已經升呢做咗黃曉明老婆兼人母嘅楊穎(Angelababy)。



除咗Angelababy,Joann某啲角度同張栢芝都有幾分相似,她過去亦有喺Ig貼過張栢芝嘅相,而15年Angelababy結婚,Joann就喺Ig貼文祝福偶像,仲留言話「喜歡妳整整十年,妳造就了我這些年的審美觀,好幸福活在擁有Angelababy的時代」。



其實Joann早年已經係網民喺討論區嘅話題人物,曾經有唔少網民封佢為女神,但近年Joann喺社交網post嘅相,唔知因為P圖過度,還是攝影技巧……化妝技巧……或者……其他原因,總之個樣不斷出現變化,惹來唔少網民批評。



有聲稱認識Joann嘅人仲話,Joann唔會畀人隨便post佢嘅相,事前一定要先檢視,又有自稱係佢中學同學嘅網民,爆Joann由中四開始地獄式減肥,一日只會食一個蘋果同飲水,Joann亦的確曾於網上貼相後寫「瘦是餓出來的,懂事是沒人疼出來的,世界上所有的完美,都不是毫不費力」。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



Joann個樣真係經常都唔同。(網上圖片) 呢個係化妝前嘅Joann。(網上圖片) 呢個係化妝前嘅Joann。(網上圖片)
呢個係化妝後嘅Joann。(網上圖片)

呢個係化妝後嘅Joann。(網上圖片)
呢個係Joann喺模特兒公司嘅官方照。(網上圖片)

呢個係Joann喺模特兒公司嘅官方照。(網上圖片)
楊冪? (網上圖片)

楊冪? (網上圖片)
 賈曉晨? (網上圖片)

賈曉晨? (網上圖片)
呢位係......?(網上圖片)

呢位係......?(網上圖片)
個鼻...... (網上圖片)

個鼻...... (網上圖片)
Angelababy? (網上圖片)

Angelababy? (網上圖片)
 范冰冰? (網上圖片)

范冰冰? (網上圖片)
好性感,不過就遮咗自己個樣。 (網上圖片)

好性感,不過就遮咗自己個樣。 (網上圖片)
呢張又似邊個? (網上圖片)

呢張又似邊個? (網上圖片)
 Angelababy係Joann偶像。 (網上圖片)

Angelababy係Joann偶像。 (網上圖片)
Joann曾經講過,瘦是餓出來的。(網上圖片)

Joann曾經講過,瘦是餓出來的。(網上圖片)
早年Joann喺網上貼過一張背脊得棚骨嘅相。 (網上圖片)

早年Joann喺網上貼過一張背脊得棚骨嘅相。 (網上圖片)

鍾意就快D Share啦!